معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران:

تکمیل کمربندی غربی دماوند نیازمند تخصیص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است/ طرح کمربندی محور دماوند-فیروزکوه با طول ۹ کیلومتر در حال مطالعه می‌باشد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تکمیل کمربندی غربی دماوند نیازمند تخصیص ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: مطالعه طرح کمربندی محور دماوند-فیروزکوه با طول ۹ کیلومتر در حال انجام می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شهداد کاوه درباره پروژه کمربندی غربی دماوند اظهار کرد: طول این پروژه ۶ هزار و ۴۰۰ متر است که این مسیر از گردنه سرهار آغاز و تا میدان پیام نور دماوند ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد پروژه کمربندی دماوند ۳۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: تاکنون تنها هشت میلیارد تومان از میزان قرارداد را تخصیص داده‌اند که تکمیل پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران درباره تأثیر این پروژه بر ترافیک شهرستان دماوند بیان کرد: کمربندی غربی دماوند یکی از پروژه‌های زیرساختی بخش حمل و نقل شهرستان دماوند است که ترافیک وارد شده از بلوار آیت‌الله منطقه گیلاوند به شهر دماوند را به طور محسوسی کاهش می‌دهد.

وی افزود: پروژه کمربندی غربی دماوند از دو سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تخصیص اعتبار مورد نیاز کمربندی غربی دماوند تا دهه فجر به اتمام می‌رسد.

کاوه مهمترین مشکلات این پروژه را رفع معارضین ملکی و تیرهای برق دانست و گفت: پیگیری‌های لازم جهت ارزیابی املاک و جانمایی تیرها در حال انجام است.

وی تأکید کرد: اهمیت پروژه کمربندی غربی دماوند در اتصال محور رودهن- گیلاوند به شهر دماوند است و هم‌اکنون در حال مطالعه بر روی ادامه مسیر به طول ۹ کیلومتر برای اتصال محور دماوند به فیروزکوه هستیم که عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا