مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند:

برپایی کارگاه آموزشی و نمایشگاه بانوان کارآفرین شهرستان دماوند در بهمن‌ماه سال جاری/ لزوم احیای کارگاه تولیدی حوله‌بافی در کیلان

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند از برپایی کارگاه آموزشی و نمایشگاه بانوان کارآفرین این شهرستان در بهمن‌ماه سال جاری و لزوم احیای کارگاه تولیدی حوله‌بافی در شهر کیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، لیلا زعفرانی در نشست کارگروه اشتغال و افزایش مشاغل خانگی بانوان شهرستان دماوند از برپایی اولین کارگاه  آموزشی کارآفرینان شهرستان دماوند در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه ظرفیت‌های شهرستان دماوند بررسی و مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: دماوند قطب گردشگری استان تهران است و باید به آن پرداخته شود اما عملا در بحث بانوان شاهد عملکرد چشم‌گیری نیستیم که امیدواریم برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص انجام شود.

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به لزوم احیای کارگاه حوله‌بافی در کیلان تصریح کرد: این صنعت مدت‌هاست که با مشکل مواجه است و باید به احیای آن در شهرستان دماوند پرداخت.

همچنین برپایی نمایشگاه بانوان کارآفرین ویژه دهه‌فجر در شهرستان دماوند و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی از دیگر مباحث مطرح شده توسط زعفرانی در این نشست بوده است.

گفتنی است بررسی ظرفیت موجود ویژه بانوان در شهرستان دماوند و احصای این امر در ادارات، تنها مصوبه نشست اشتغال و افزایش مشاغل خانگی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا