سرپرست دانشگاه آزاد رودهن:

جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با بیان اینکه مباحث فرهنگی در این دانشگاه در اولویت قرار دارد عنوان کرد که جذب دانشجویان خارجی را نیز در دستور کار داریم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن شهرکی‌پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: اگر اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به بزرگ‌ترین دانشگاه آزاد در شرق استان تهران تبدیل‌ شده، حاصل زحمات تمام رؤسا و مدیران و زحمتکشان از گذشته تاکنون بوده است.

وی بیان کرد: با عنایت پروردگار و لطف همکاران و استادان و دانشجویان در راستای ارتقای کیفی و کمی تلاش خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رودهن افزود: افزون بر تقویت نقاط قوت در تلاش هستیم تا مشکلات موجود را به حداقل برسانیم و حمایت مسئولان رودهن را مانند همیشه خواستار هستیم.

شهرکی‌پور گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت را برنامه‌ریزی کرده ایم و با همکاری استادان و نخبگان تهیه و با شعار برنامه‌ریزی، کار و تلاش مضاعف و قانون اجرا خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی، توسعه و تنوع‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی در اولویت است؛ تلاش برای افزایش و جذب درآمدهای غیر از شهریه دانشجویان با استفاده از سرمایه‌های دانشگاه و تجاری‌سازی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

شهرکی‌پور ادامه داد: پیگیری و تصویب رشته‌هایی که در دانشگاه رودهن وجود ندارد و تکمیل پروژه‌های عمرانی و … از دیگر اهداف ما در آینده کوتاه‌مدت و میان‌مدت است؛ استفاده از نظرات همه صاحب‌نظران و جذب دانشجویان خارجی مسلمان که با اهداف جمهوری اسلامی ایران متناسب است نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا