به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، روح‌الله عرب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند در آستانه ماه محرم و در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد دماوند که به همت بسیج کارکنان و شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی و با حضور حسین غیبی مسئول بسیج ادارات و کارخانجات دماوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به شهدای کربلا، راه شهادت را در پیش گرفتند و با صلابت و اقتدار مقابل دشمنان این مرز و بوم مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه پاسداران دماوند افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنجینه عظیم برای انقلاب است که دشمن به دنبال تحریف آن است.

عرب ادامه داد: وظیفه ماست که به عنوان سربازان حریم ولایت، بیدار باشیم و اجازه چنین کاری را به دشمن ندهیم و این قبیل برنامه‌ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یک فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهداست چرا که توجه به منویات مقام معظم رهبری و جلوگیری از فراموشی شهدا، موجب تحول و تعالی در زندگی می‌شود.

در ادامه این برنامه مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد دماوند با حضور در مزار دو شهید گمنام والامقام این واحد دانشگاهی و نثار فاتحه و اهدای گل، با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا