امام جمعه رودهن:

سازمان ملل متحد به ترامپ اجازه سخنان سخیف ندهد/ پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا باید داد

امام جمعه رودهن گفت: سازمان ملل متحد نباید به ترامپ اجازه سخنان سخیف دهد و پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا باید داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع) در وصیت‌نامه خود مطالب بسیار آموزنده‌ای داشتند؛ اما چند نکته در آن بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده‌اند که ای مردم بدانید قیام من از جنس فساد، تبهکاری و به هم زدن اوضاع مسلمین نیست و قصد تفرقه ندارم.

امام جمعه رودهن گفت: طبق فرموده قرآن کریم، هر فردی سفر کند و دنبال خودنمایی باشد، آن فرد نزد پروردگار محکوم خواهد شد و اگر قیامی انجام دادید، باید برای رضای خداوند متعال باشد.

مدیح ادامه داد: انگیزه نهضت و قیام حضرت امام حسین (ع)، ادای تکلیف برابر خداوند بود؛ قیام امام حسین (ع) برای کسب رضای خداوند بود و برای مقام و جلب نظر نبود.

وی بیان کرد: اصل مسلمانی این است که انسان با انگیزه الهی و اسلامی زندگی کند و اگر فردی با نیت خالص فعالیت کند، یک‌سوم دین خود را کامل خواهد کرد.

مدیح با اشاره به اینکه چرا قیام امام حسین (ع) در سرزمین گمنام به تاریخ پیوست، تصریح کرد: بنا بر روایات مختلف، تمام عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را می‌شناسند و باید قدر امام حسین (ع) را بدانیم.

وی اضافه کرد: آنچه باعث شد تا قیام اباعبدالله الحسین (ع) به تاریخ بپیوندد، نیت خالص حضرت بود که به خاطر رضای خدا و پایداری اسلام قیام کردند.

امام جمعه رودهن اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی بر خلاف سال‌های قبل، باید به‌خوبی و با برنامه‌ریزی دقیق از روحانیان استفاده کنند؛ مجالس مذهبی در طول سال محدود برگزار می‌شود و چه خوب است در ماه محرم بهترین بهره را ببریم.

امام جمعه رودهن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به اعضای مجلس خبرگان رهبری سفارش کردند تا اتاق فکری تشکیل شود که ۳۸ سال انقلاب اسلامی را مخصوصاً در بحث اقتصادی رصد کند.

مدیح گفت: در اجلاس سازمان ملل متحد، رئیس‌جمهوری با قوت شرکت کرد و در سخن‌های خود پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا داد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، پاسخ رئیس‌جمهوری آمریکا را دادند و فرمودند آمریکا به خاورمیانه آمده تا کشورها را تحت سلطه خود درآورد؛ اما در این راه موفق نشده است.

امام جمعه رودهن گفت: کشورهای دنیا امروز باید به خود بیاید و سازمان ملل متحد نباید اجازه دهد تا رئیس‌جمهوری آمریکا به این شکل صحبت کند؛ ما سخن‌های رئیس‌جمهوری آمریکا را محکوم و تا پای خون برای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا