نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر دماوند:

شایعات در خصوص فروش ۸۰۰ قطعه زمین توسط شهرداری دماوند را با اسناد و مدارک موجود تکذیب می‌کنیم

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: شایعات در خصوص فروش ۸۰۰ قطعه زمین توسط شهرداری شهر دماوند را با اسناد و مدارک موجود تکذیب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مصطفی آقایی در جمع خبرنگاران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند اظهار کرد: متأسفانه برخی شایعات در بین مردم مبنی بر فروش ۸۰۰ قطعه زمین توسط شهرداری وجود دارد؛ در حالی که این قطعات، ۳۲۹ قطعه زمین بابت الحاق دهکده هشت بهشت به شهر دماوند دریافت گردیده و کلیه سرانه‌های خدماتی برعهده مالک می‌باشد؛ همچنین بخش عظیمی از آن نیز مربوط به امور تملک و تعریض داخل محلات، خیابان فارابی، راه‌های داخلی و مابقی بابت پرداخت حق و حقوق پیمانکار می‌باشد.

وی افزود: در سال 1383، پس از الحاق شهرک مهک بابت کارهای عمرانی و سرانه‌های مذکور به شهرداری تعدادی قطعه زمین به ارزش 110 میلیارد ریال توسط مسکن و شهرسازی واگذار گردید که مستندات آن در جراید و آگهی‌های روزنامه‌ها موجود می‌باشد و هنوز به فروش نرسیده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: شهرداری دماوند سرمایه‌ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال زمین در دوره شورای اسلامی چهارم کسب کرده است که این میزان سرمایه صرف اموری مانند تعریض راه و تملک گردید.

آقایی از تخصیص اراضی با هدف جانمایی پمپ گاز و بنزین، ایستگاه آتش‌نشانی و ایجاد شهرداری ناحیه در منطقه مشاء به عنوان دیگر اقدامات این دوره از شورای اسلامی شهر دماوند نام برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا