با شرکت 110 نونهال ژیمناست؛

آزمون مسابقات سطح‌بندی ژیمناستیک در شهرستان دماوند برگزار شد+تصاویر

با شرکت 110 نفر نونهال ژیمناست، آزمون مسابقات سطح‌بندی ژیمناستیک شهرستان دماوند در راستای یکسان‌سازی و کشف استعدادهای درخشان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مسابقات آزمون سطح‌بندی ژیمناستیک به صورت جداگانه در سطح یک با شرکت 60 نفر ژیمناستیک کار دختر و 50 نفر پسر در رده سنی خردسالان به میزبانی شهرستان دماوند با هماهنگی هیئت ژیمناستیک استان تهران و هیئت نظارت ژیمناستیک این شهرستان در سالن خانه کشتی و شهید مدنی برگزار گردید.

این نونهالان ورزشکار از باشگاه‌های شهید مدنی، ولیعصر (عج)، قدس، جیلارد، خانه کشتی، پردیس، سوپراستار و علی بن ابیطالب (ع) آبسرد در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

لازم به ذکر است احمد یزدانی، رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان دماوند مسئولیت برگزاری آزمون مسابقات سطح‌بندی ویژه پسران در سالن شهید مدنی و صدیقه محمدحسنی، نایب رئیس هیئت ژیمناستیک این شهرستان مسئولیت برگزاری آزمون مسابقات سطح‌بندی ویژه دختران را با مربیگری مریم هادی، معصومه رستمیان و نسترن کیخسروی در سالن خانه کشتی برعهده داشتند.

همچنین گفتنی است برگزاری آزمون مسابقات سطح‌بندی ژیمناستیک موجب رقابت و پیشرفت بین ژیمناستیک کاران در سطح شهرستان دماوند می‌شود و تأثیر بسزایی نیز در تشویق کودکان به این رشته ورزشی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا