فرماندار شهرستان دماوند:

قوه قضاییه و نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع تعرض به «جمخانه» شهر رودهن هستند/ واگذاری ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در خیابان 9 دی گیلاوند به سازمان حمل و نقل شهرداری

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه قوه قضاییه و نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع تعرض به «جمخانه» شهر رودهن هستند، گفت: موضوع ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در خیابان 9 دی گیلاوند به سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند در واگذاری است.

ناصر محمودی فرد در حاشیه نشست شورای ترافیک شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: با توجه تردد پایان سال و تعطیلات نوروز در سطح شرق استان تهران و همچنین قرارگیری شهرستان دماوند در دو محور مواصلاتی فیروزکوه و هراز، این نشست با هدف اتخاذ تدابیر لازم در خصوص کاهش بار ترافیکی و به حداقل رساندن تصادفات احتمالی درون شهری و جاده‌ای برگزار گردید.

وی افزود: در خصوص لکه‌گیری مسیرهای تردد شهری و روستایی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا قبل از فرا رسیدن سال جدید، این امر محقق گردد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شهرداری دماوند نیز با انجام امور کارشناسی و هماهنگی هیئت مدیره و شورای سازمان، تصمیماتی در خصوص ساماندهی بلوار شاهد اتخاذ نموده است.

محمودی فرد با اشاره به پروژه کمربندی سرهار تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و در صورت جلب رضایت معارضان، پیمانکار پروژه به سرعت به کار خود ادامه می‌دهد.

فرماندار شهرستان دماوند با بررسی تعرض و هجوم به جم‌خانه (جمع‌خانه) شهر رودهن تأکید کرد: این مکان به عنوان محلی مورد احترام در شهر رودهن شناخته شده است و تعرض به آن، با برخورد جدی مواجه می‌شود؛ به این ترتیب مسئولان قوه قضاییه و نیروی انتظامی، در حال بررسی موضوع می‌باشند تا هرچه سریع‌تر، برخورد قانونی با فرد متعرض صورت گیرد.

وی همچنین از ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در خیابان 9 دی گیلاوند و واگذاری آن به سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا