گلایه مردم خوزستان از روحانی به دلیل تحقق نیافتن وعده‌های دولت/ درخواست از رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه شهید چمران

هزار نفر از دانشجویان خوزستانی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند با حضور در دانشگاه شهید چمران به سؤالات مردم و دانشگاهیان درباره عملکرد دولت پاسخ دهد.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، هزار نفر از دانشجویان خوزستانی در نامه‌ای به روحانی از وی خواستند تا با حضور در دانشگاه شهید چمران به سوالات مردم و دانشگاهیان در خصوص عملکرد دولت پاسخ دهد.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی؛ با آغاز به کار دولت تدبیر و امید و انتخاب استان خوزستان به عنوان مقصد اولین سفر استانی دولت،امید حل مشکلات و آبادانی بیشتر استان در دلهای پر رنج مردم خوزستان زنده شد.

آقای دکتر روحانی؛ شما در آن سفر و در مقاطع مختلف وعده هایی به مردم داده اید.از وعده مرتفع شدن مشکل ریزگردها و حل مشکلات بهداشتی و درمانی و آب و فاضلاب استان و تکمیل طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری گرفته تا بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان.

اما آقای روحانی مردم خوزستان از مسئولین گلایه دارند،زیرا اینک علاوه بر اینکه استانشان هوا ندارد،هر از چند گاهی از نعمت آب و برق و تلفن نیز محروم می شود.

آقای رئیس جمهور؛ مردم شهید پرور این استان زرخیز که در ادوار مختلف با ایمان محکم و همت خود در برابر مشکلات مانند کوه ایستاده و همواره دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را ناکام گذاشته اند،اکنون نه تنها اثر و نشانه ای از عملی شدن وعده ها نمی بینند بلکه باید با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند که دل هر انسانی را می خراشد.

آقای دکتر روحانی حال که به استان خوزستان تشریف می آورید،چه نیکوست که مردم استان را در جریان روند اجرایی شدن وعده های قبلی و چگونگی حل مشکلات و معضلات اخیر قرار دهید.

آقای روحانی حال که در روزهای پایانی سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل به سر می بریم،چه خوب است که درباره اقدام و عمل های دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر با مردم گفتگو کرده و به آنها توضیح دهید.

آقای رئیس جمهور؛ذهن مردم و علی الخصوص دانشجویان فرهیخته خوزستان مملو از سوالات ریز و درشت درباره عملکرد دولت و مشکلات استان است.

آقای دکتر روحانی؛ دانشجویان خوزستانی انتظار دارند که فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حضور مسئولین در دانشگاهها و پاسخگویی به پرسشهای دانشجویان را نصب العین قرار داده و ضمن حضور در دانشگاه به سوالات دانشجویان پاسخ گویید.لذا از حضرتعالی دعوت می نماییم تا با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز،علاوه بر مشاهده مشکلات و کاستی های دانشگاه و چاره اندیشی و برنامه ریزی برای رفع آنها،در جلسه ای به پرسشهای گوناگون دانشجویان پاسخ دهید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا