تکذیب تجاوز و قتل كودك‌ كار توسط ۱۱ کارگر غیرمجاز افغان در پردیس!

ماجرایی که طی روزهای اخیر در سایت‌ها و پیج‌ها مختلف با عنوان تجاوز گروهی به پسر ایرانی منتشر شده است مربوط به سال ۹۰ است و مجددا طی روزهای اخیر بازنشر داده شده است و بررسی آن نشان می‌دهد سایت‌ها و وبسایت‌های ایرانی از طریق وبسایت‌‌ صهیونیستی «بالاترین» به این دام افتادند.

به گزارش تارود به نقل صبح پردیس؛ خبر زیر در روزهای اخیر در حال بازنشر است که مربوط به سال ۹۰ است:

شامگاه روز شنبه هفته جاري تماس تلفني فردي ناشناس با مركز فوريت‌هاي پليسي از وقوع يك جنايت پرده برداشت. اين مرد آدرس ساختماني نيمه‌كاره در منطقه پرديس را داد و اعلام كرد در زيرزمين آنجا جنازه يك پسربچه رها شده است.
دقايقي بعد ماموران كلانتري ۲۰۷ تهران به محل اعلام‌شده رفتند و در زيرزمين با دنبال كردن ردي از خون به يك تيرك چوبي رسيدند كه جنازه پسري نوجوان به آن بسته شده بود. آنها قبل از هر اقدامي بازپرس ويژه قتلل را از ماجرا باخبر كردند و به دستور او تيمي از كارآگاهان جنايي موظف به تحقيق در اين رابطه شدند.
كارآگاهان از زيرزمين مخوف چند لباس زنانه پيدا كردند و در برابر اين احتمال قرار گرفتند كه شايد اين پسر نوجوان تنها قرباني نباشد و افراد ديگري نيز در اين محل به كام مرگ كشانده شده باشند، البته جست‌وجوهايي مقدماتي در اين زمينه به كشف جسدي ديگر منجر نشد.
افسران جنايي در گام بعدي فهميدند نگهبان اين ساختمان نيمه‌كاره مردي افغان به نام غدير است كه فراري شده؛ به اين ترتيب تلاش‌ها براي دستگيري وي آغاز شد. همزمان با اين اتفاق كارآگاهان هويت قرباني را نيزز فاش كردند و فهميدند او نوجوان ۱۵ ساله‌اي به نام سعيد است.
پدر سعيد چهار روز قبل گم شدن او را به پليس گزارش داده و تحقيقاتي نيز براي يافتن وي صورت گرفته بود. كارآگاهان در حالي به بازجويي از پدر سعيد پرداختند كه خود اين مرد نيز از طريق يك تماس تلفني ناشناسس در جريان كشف جسد فرزندش قرار گرفته بود. او به ماموران گفت: «به خاطر مشكلات مالي پسرم به من در تامين هزينه‌هاي زندگي كمك مي‌كرد و معمولا هر روز وقتي از دبيرستان به خانه برمي‌گشت، بساطش را برمي‌داشت و در خيابان‌ها سبزي مي‌فروخت.
هيچ‌وقت هم مشكلي پيش نيامده بود تا اينكه سه‌شنبه‌شب هر چه منتظر شديم، سعيد به خانه برنگشت. براي همين از پليس و بسيج كمك خواستيم و ماموران دنبال پسرم گشتند، ولي نتوانستند او را پيدا كنند و از آن به بعد از سعيد خبري نبود تا اينكه فردي با تلفن همراهم تماس گرفت و با دادن نشاني ساختمان نيمه‌كاره گفت جسد سعيد آنجاست.»
كارآگاهان در ادامه تحقيقات‌شان فهميدند همان شامگاه سه‌شنبه فردي سعيد را مشاهده كرده و موضوع را به پليس اطلاع داده بود. او به ماموران گفته بود پسر نوجوان را در حال مشاجره با چند مرد افغان ديده وو مشاهده كرده است افاغنه او را به زور به ساختماني نيمه‌كاره بردند، اما ماموران ساختمان موردنظر را اشتباه گرفتند و به مكاني ديگر رفتند.
آنها چند افغان را نيز بازداشت کردند؛ اما چون مدركي عليه‌شان وجود نداشت، آنها را آزاد كردند. با افشاي اين موضوع، شاهد حادثه بار ديگر تحت بازجويي قرار گرفت و اطلاعاتي را به پليس ارايه داد كه به سرنخيي براي دستگيري متهمان تبديل شد و كارآگاهان در دو روز گذشته توانستند ۱۰ نفر را در اين خصوص دستگير كنند، اما از غدير ردپايي به دست نيامد. اين ۱۰ افغان كه از كارگران غيرمجاز هستند، در بازجويي‌ها اعتراف كردند پسر نوجوان را به قصد تعرض ربودند و دسته‌جمعي به وي تجاوز كردند و اين پسر ناگهان از حال رفت و فوت شد. متهمان ادعا كردند جسد را در يك پتو پيچيدند و در زيرزمين خانه پنهان كردند.
در همين حال متخصصان پزشكي قانوني با انجام معاينه و آزمايش‌هاي تخصصي علت مرگ سعيد را تجاوز دسته‌جمعي اعلام كردند. بنا بر اين گزارش در حال حاضر تلاش‌ها براي دستگيري غدير در حالي ادامه دارد كهه بازجويي‌ها از ۱۰ متهم ديگر هنوز به پايان نرسيده است و با توجه به البسه كشف‌شده در قتلگاه اين احتمال كه زناني نيز قرباني جنايت‌هاي اين گروه شده باشند، پابرجاست.

ماجرایی که طی روزهای اخیر در سایت‌ها و پیج‌ها مختلف با عنوان تجاوز گروهی به پسر ایرانی منتشر شده است مربوط به سال ۹۰ است و مجددا طی روزهای اخیر بازنشر داده شده است و بررسی آن نشان می‌دهد سایت‌ها و وبسایت‌های ایرانی از طریق وبسایت‌‌های صهیونیستی بالاتری به این دام افتادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا