راز کشف جسد راننده گرفتار شده در حادثه بهمن گردنه مبارک آباد آبعلی

راز جسد راننده گرفتار در حادثه بهمن گردنه مبارک‌آباد شهر آبعلی در شهرستان دماوند به دست سرایدار یک ویلا در حوالی منطقه بهمن‌گیر کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، «سید محمد ضیاء» ۴۵ ساله راننده کامیون بنزی بود که در حادثه سقوط بهمن هراز در گردنه مبارک‌آباد آبعلی در ۱۴ بهمن ناپدید شد.

همچنین سرنوشت  راننده کامیون بنز در هاله‌ای از ابهام وجود داشت و تلاش‌های متعددی نیروهای امدادی برای یافتن جنازه وی، بی‌نتیجه مانده بود.

بنابر حدس مأموران پلیس، راننده کامیون بنز با نزدیک شدن به اولین خانه ویلایی به امید حضور اهل خانه از روی نرده‌های محافظ وارد خانه شده و متوجه می‌شود، کسی در خانه حضور ندارد و تلاش‌های او برای ورود به داخل خانه بی‌نتیجه می‌ماند و سرانجام به علت سرمای شدید در بالکن جان خود را از دست می‌دهد.

در ۳۰ بهمن ماه ۹۵ هنگامی‌که «بهروز رجبی» باغ بان ویلایی که در پایین دست مسیر بهمن بوده است، جهت سرکشی از ویلا وارد حیاط می‌شود با دیدن رد خون در داخل حیاط و نرده‌ها جستجوی خویش را برای علت خون‌های ریخته شده و رد پا افزایش می‌دهد که با قفل‌شکسته انبار ویلا مواجه می‌شود که علی‌رغم تلاش‌های فروان درب باز نشده است.

در ادامه در بالکن ویلا و مشاهده لکه‌های خون بر روی درب و پنجره و حفاظ و شیشه شکسته با جسد راننده گرفتار در بهمن که تمام تلاش خویش را برای نجات جان خود نموده بود مواجه می‌شود که بلافاصله مراتب را به عوامل انتظامی کلانتری آبعلی و آتش‌نشانی آبعلی اطلاع داده و جسد جهت ادامه روند تشریفات، تحویل خانواده داغدار ایشان تحویل اورژانس آبعلی می‌گردد و پایان جاده زندگی راننده گرفتار در بهمن جاده آبعلی اینگونه رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا