ایستگاه پلیس راهور شهر آبسرد افتتاح و راه‌اندازی شد+تصاویر

ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند با حضور فرمانده انتظامی شرق استان تهران و مسئولان شهرستانی افتتاح و راه‌اندازی شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در حاشیه مراسم افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی شهر آبسرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: هدف اصلی نیروی انتظامی فراهم نمودن بستر مناسب برای تردد، عبور و مرور مردم عزیز به خصوص در مناطق برفگیر و کوهستانی است.

وی با بیان اینکه فعالیت پلیس در این مناطق برفگیر و کوهستانی در شرایط آب، هوایی و نامساعد جوی سخت‌تر و حضور نیروهای راهور مهم و حیاتی می‌باشد، افزود: نیروی انتظامی در تلاش است که در مواقع ضروری سرعت رسیدن خود را به صحنه و بعد از آن هم بالا ببرد و به حداقل زمان برساند.

سردار ناظری بیان کرد: در بعضی مواقع حضور پلیس، استقرار ایستگاه‌ها و پاسگاه‌ها برای مردم در حوزه پیشگیری بسیار حائز اهمیت می‌باشد  و همچنین موضوع توجه به کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها به عنوان سرپنجه‌های ناجا مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: امروز هم در مراسمی با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و مردم شریف شهر آبسرد ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی شد تا در این خصوص شاهد ارتقاء فرهنگ ترافیک در حوزه شهری باشیم.

سردار ناظری با تأکید براینکه پیشگیری از تصادفات رانندگی، تسهیل عبور و مرور برای مردم در مواقع بحرانی از تلاش‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود، گفت: در حال حاضر سعی داریم امکانات تخصصی خود را در کنار امدادگران جاده‌ای ارتقاء دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت موجود در شهر آبسرد و حضور گردشگران در ایام تعطیلی پایان هفته حضور پلیس راهور در این شهر امری مهم و ضروری است و امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی، همکاری عوامل امدادی، پلیس‌راه و راهور به مردم ارائه خدمات دهیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: حضور پلیس قطعاً میزان تخلفات را به چند دلیل کاهش می‌دهد و این موضوع ارتقاء آگاهی مردم و آموزش همگانی را به همراه داشته باشد که اولین دستور بنده آموزش بیشتر به مردم و رانندگان است که بتوانیم در این حوزه پیشگیری کنیم.

سردار ناظری با بیان اینکه شهرداری و فرمانداری در نصب دوربین‌های کنترل و نظارت اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، گفت: با نصب این دوربین‌ها ترافیک و سرعت طبق قوانین راهنمایی و رانندگی کنترل و نظارت خواهد شد و در بحث تخلفات حضور پلیس باعث کاهش تخلفات است.

سردار ناظری ادامه داد: امیدواریم با استقرار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر آبسرد با کاهش تخلفات و تصادفات در این حوزه مواجه باشیم؛ همچنین حضور پلیس هم در فرهنگ‌سازی و در بخورد با ناهنجاری و اقدامات خطرناک که عامل ایجاد ناامنی برای مردم است، بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا