بی‌تفاوتی مسئولان شهرستان دماوند به سازمان‌های مردم نهاد/ ورود انجمن علمی تخصصی حقوق به موضوع خط لوله گاز لاریجان از اقدامات این نهاد مردمی است

مدیر عامل انجمن علمی تخصصی حقوق دماوند گفت: از بی‌تفاوتی مسئولان شهرستان دماوند به سازمان‌های مردم نهاد گله‌مند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مدیر عامل انجمن علمی تخصصی حقوق دماوند در مراسم مجمع عمومی عادی انجمن علمی تخصصی حقوق دماوند در سالن مجتمع کوثر در دماوند ضمن خوش آمدگویی به حاضران با اشاره به عملکرد هیأت مدیره این انجمن اظهار کرد: برگزاری نشست های علمی که با محوریت تبادل نظر انجام می شد، بسیار مفید و اثر گذار بوده و همچنین مورد استقبال نیز قرار گرفته است که این اقدام یکی از عملکردهای این انجمن بوده است.

مجتبی صدیق دماوندی ادامه داد: ستون پرسش و پاسخ در نشریه ره آورد از دیگر ابتکارات هیأت مدیره بوده است که این ستون همراه با (سامانه پیام کوتاه 50002030408 سؤالات شهروندان به طور 24 ساعته جمع آوری می کند و در نشریه ره آورد هر دوره توسط یکی از وکلا یا استادان پاسخگویی می کند) و تا اندازه ای به هدف ارتقاء اطلاعات حقوقی شهروندان جامه عمل پوشانده است.

وی با اشاره به برگزاری دو همایش حقوقی در سال های 94 و 95 گفت: همایش حقوقی با عناوین راهکار های کاهش دعاوی (سال 94) و حقوق، خانواده و اجتماع (سال 95) با مشارکت دادگستری، دانشگاه و کانون بسیج حقوقدانان از دیگر اقدامات هیأت مدیره بوده است.

مدیر عامل انجمن علمی تخصصی حقوق دماوند ادامه داد: همچنین این اقدام در راستای ایجاد گفتمان و کاهش آسیب های اجتماعی و با رویکرد پژوهشی محور صورت پذیرفت که این از اهداف سازمان های مردم نهاد است.

صدیق دماوندی ارائه مشاوره حقوقی و در مواقع ضروری تذکر به مسؤولان و مدیران شهرستان را از دیگر اقدامات هیأت مدیره انجمن برشمرد و تصریح کرد: این احساس مسؤولیت توام با دغدغه حقوقدانان عضو انجمن ستودنی است، با این وجود مطالبه هیأت مدیره انجمن علمی تخصصی حقوق دماوند این است که از مسئولان و مدیران شهرستان که به جایگاه سازمان های مردم نهاد بی تفاوت هستند، توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: ورود انجمن علمی تخصصی حقوق دماوند در کنار سایر سازمان‌های مردم نهاد دماوند، در موضوع خط لوله گاز لاریجان نیز از دیگر اقدامات هیأت مدیره بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا