پروژه‌های عمرانی مرحله نخست طرح جامع آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) دماوند به بهره‌برداری رسید

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه‌های عمرانی مرحله نخست طرح جامع آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد اشرفی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند که با حضور مسئولان منطقه برگزار شد، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در این ایام چند پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال را به مرحله بهره‌برداری رساند.

وی بازارچه و سالن اجتماعات را از جمله پروژه‌های مرحله نخست طرح جامع آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) دانست و افزود: آسفالت محوطه آستان مقدس نیز از دیگر پروژه‌های این نهاد است که با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد ریال از طریق دریافت وام صندوق راسخون سازمان اوقاف و با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند انجام شد.

این مقام مسئول به طرح جامع آستان مقدس امامزاده هاشم (ع) اشاره کرد و گفت: در این طرح که به صورت چند مرحله ایی انجام می‌شود، ایجاد شهربازی و کمپ مسافر با زیربنای 5 هزار مترمربع در مراحل بعدی مدنظر است که امیدواریم همه مسئولان در این زمینه یاری‌دهنده باشند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند در ادامه به مشکلات کنونی این آستان مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: عدم گازرسانی به امامزاده هاشم (ع) موجب شده تا امسال نزدیک به یکصد میلیون تومان جهت تأمین گازوئیل هزینه کنیم که با توجه به توزیع گاز در تمامی نقاط کشور و اجرای پروژه گازرسانی به منطقه لاریجان، شایسته نیست تا امامزاده پرتردد در محور اصلی کشور بدون گاز باشد.

اشرفی تقویت برق آستان مقدس و بهبود شرایط بهداشتی منطقه را از دیگر مطالبات مهم این مرکز زیارتی دانست و از مسئولان و نهادهای شهرستانی خواست تا در جهت بهبود خدمات به این نهاد، اوقاف را یاری کنند.

وی ضمن تشکر از خادمان امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند، گفت: با توجه به قرار گرفتن این مرکز زیارتی در محور هراز در تمامی فصول به ویژه فصل سرما و بوران برف، لازم است از تلاش‌های خادمان آستان که به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، تشکر کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا