امام جمعه رودهن:

رودهن از طرح تحول نظام سلامت کاملا بی‌بهره است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه وضعیت درمانی روستاها از رودهن بهتر است، گفت: رودهن از طرح تحول نظام سلامت کاملا بی‌بهره است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلیمن محمدرضا مدیح در مراسم تقدیر از پرستاران بخش رودهن که امروز در مرکز جامع سلامت حضرت محمد(ص) رودهن برگزار شد، گفت: پرستاری شغل ارزشمندی است و طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام اگر فردی فقط یک روز از عمرش را پرستاری نمایید در روز قیامت با حضرت ابراهیم خلیل محشور می شود و در موقع غبور از پل صراط به راحتی و با حالت درخشان عبور می کند.

وی اظهار داشت: علاوه بر حضرت زینب(س) حضرت فاطمه (س) هم زمانی که پیامبر در جنگ احد جراحات زیادی دیدند پرستاری نمودند.

امام جمعه رودهن به امکانات درمانی رودهن اشاره کرده و گفت: امکانات و تجهیزات پزشکی بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک از مرکز درمانی رودهن بیشتر است و وضعیت این درمانگاه به هیچ عنوان رضایت بخش نیست.

مدیح با بیان اینکه سیستم پزشکی رودهن در نقشه باطل شده است، تصریح کرد: رودهن از طرح تحول نظام سلامت کاملا بی‌بهره است و دولت باید نظارت و برنامه‌ریزی درستی برای همه گیری این طرح در تمام شهرهای ایران داشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر گلایه‌مندی مردم بخش رودهن از این موضوع بنده از این وضعیت موجود و نابسامان درمانی در رودهن بسیار بسیار نارضای هستم و مدیران استانی و کشوری باید در این زمینه مدیریت و اقدامی جهادی داشته باشند.

امام جمعه رودهن در پایان گفت: رودهن با بیش از 40 هزار نفر جمعیت ثابت، 40 هزار جمعیت شناور روزانه، قرار گرفتن بر روی گسل زلزله، وجود دو جاده مهم و پرتردد هراز و فیروزکوه، وجود پنج هزار واحد مسکن مهر و برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی و غیره فاقد بیمارستان است که جای تاسف دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا