نماینده مردم دماوند و فیروزکوه:

احداث جاده کمربندی، در اولویت برنامه‌ریزی‌های شهرستان دماوند قرار دارد/ استقرار بیش از ۸۰ درصد از مسئولان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در سطح منطقه

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احداث جاده کمربندی، در اولویت برنامه‌ریزی‌های شهرستان دماوند قرار دارد، گفت: بیش از ۸۰ درصد از مسئولان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در سطح منطقه استقرار دارند.

قاسم میرزایی نیکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، با اشاره به تمهیدات استقرار مدیران در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: اغلب مدیران شهرستان، در داخل شهرستان مستقر می‌باشند و تمهیداتی نیز به جهت استقرار مابقی مسئولان در شهرستان اندیشیده شده است؛ به این ترتیب، در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از مدیران این دو شهرستان، در داخل شهرستان مستقر می‌باشند.

وی ضمن بیان اهداف و برنامه‌ریزی‌های خود تصریح کرد: اولویت اول بنده، توجه به روستاها و مناطق روستایی و در درجه دوم، رسیدگی به مناطق شهری است؛ لذا در این راستا، اداره بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، رسیدگی به امور جاده و راه، مسائل عمرانی، طرح هادی و محیط زیست، محورهای برنامه کاری بنده می‌باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به روستاییان وعده رفع نیازمندی‌های آنان داده شده است.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: از دیگر اولویت‌های مد نظر بنده، رسیدگی به مشکلات مسکن مهر و احداث جاده کمربندی به منظور کاهش ترافیک می‌باشد؛ چرا که با توجه به قرار گرفتن شهرستان دماوند در مسیر شاه‌راه اصلی تهران- شمال، گیلاوند به عنوان نقطه کوری است که در ایام تعطیل با معضل ترافیک مواجه است.

وی تأکید کرد: تا به امروز، چندین وزیر با هدف رفع این موارد، در شهرستان دماوند حضور یافتند؛ با این وجود سعی در حل مشکلات و احقاق حق مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پایان یافتن طرح ۱۰ ساله هادی روستاها گفت: طرح هادی مجدداً در حال بررسی است و در اولویت قرار دارد؛ لذا اگر روستایی قصد بررسی این طرح در کمتر از ده سال داشته باشد، با ارائه درخواست و پرداخت هزینه، این طرح اجرایی می‌شود.

میرزایی نیکو با اشاره به اجرایی شدن طرح هادی در پنج روستا و در خصوص موضوع کمبود آب‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: در این راستا، شورایی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است؛ به این منظور و با هدف رفع مشکل کم‌آبی در دو شهرستان، کلیه چاه‌های فاقد پروانه مسدود می‌شود.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام،جناب آقای میرزایی درباره همه طرح ها صحبت فرمودیدغیرازجاده نیمه کاره ایوانکی به به فیروزکوه، لطف کنیددراینموردهم اقدام فرمایید،باشدکه تصادفات وتلفات کمترشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا