ابلاغیه وزیر کشور یک امر نامتعارف و پدیده جدیدی است/ هیأت نظارت بر انتخابات ابلاغیه وزارت کشور را باطل کند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ابلاغیه اخیر وزیر کشور نامتعارف و پدیده جدیدی است گفت: هیات نظارت بر انتخابات باید هرچه زودتر متن ابلاغیه اخیر وزارت کشور را در نظر گرفته و آن را کأن لم یکن تلقی و باطل کند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد سلیمانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور به معاونان سیاسی استانداری‌های سراسر کشور در مورد ارتباط گیری با مردم و تهیه فیلم و کلیپ از این دیدارها اظهار داشت: این یک ابلاغیه نامتعارف و پدیده جدیدی است که اتفاق افتاده و بنابراین برداشت‌های زیادی درباره آن وجود دارد.

سلیمانی تاکید کرد: هیات نظارت بر انتخابات باید این ابلاغیه را بررسی و درباره آن نظر دهد چراکه این ابلاغیه وزارت کشور دارای ابهام است.

وزیر دولت نهم تصریح کرد: به طور کلی استفاده از منابع دولتی و منابع مربوط به بیت‌المال در انتخابات به نفع یک گروه یا یک فرد هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی دارای اشکال است و جرم محسوب می‌شود.

وی بر همین اساس افزود: هیات نظارت بر انتخابات باید هرچه زودتر متن ابلاغیه اخیر وزارت کشور را در نظر گرفته و آن را کأن لم یکن تلقی و باطل کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا