فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

کشف بیش از 2.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای فیروزکوه و هراز

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از توقیف محموله‌های کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۹۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسن محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اجرای ضربتی طرح عملیاتی ذوالفقار ۹۵ در سطح شهرستان و با تشکیل کارگروه‌های اطلاعاتی و در پی کسب اخبار مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی شهرستان جهت حمل کالای قاچاق، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در طول ۳ شبانه‌روز کار عملیاتی و ایست و بازرسی در محورهای فیروزکوه  و هراز موفق به توقیف ۱۶ دستگاه کامیون و کامیونت حامل بار قاچاق شدند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالا از قبیل لوازم‌خانگی، لاستیک خودرو، اسباب‌بازی، مواد خوراکی و دخانیات فاقد مدارک گمرکی به ارزش دو میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال کشف و رانندگان این خودروها نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ویژه شرق استان تهران در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا