فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

کشف بیش از ۴۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در دماوند 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۳ سوداگرمرگ و کشف ۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در راستای اجرای طرح عملیات مشترک ذوالفقار ۹۵ در شهرستان دماوند خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در راستای طرح عملیات مشترک ذوالفقار ۹۵ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماونداحدی از متهمین سابقه‌دار که در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر در تهران بزرگ فعالیت داشت راشناسایی و دستگیر میکنند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از همدستانش که در امر توزیع گسترده مواد مخدر در رودهن بود شدند.

وی افزود: مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با  مقام قضایی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمین را در شهرستان مذکور دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل این قاچاقچیان ۴۵ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف و دو دستگاه خودروی توزیع کنندگان نیز توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس به گونه‌ای است که اجازه نمی‌دهد باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر، شرق استان تهران را به عنوان حیاط خلوت خود تلقی کنند و به شدت با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا