ادعای عجیب زن متهم به قتل؛

سقوط مرد غریبه از بالکن خانه زن با دیدن شوهرش در دماوند

مهرداد وقتی به خانه رسید، مردی از بالکن خانه‌اش سقوط کرد و زنش ادعای عجیبی مطرح کرد که قضات دیوان عالی کشور این گفته‌ها را نپذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فریبا و مهرداد که یک بار از اتهام قتل مردی غریبه در خانه‌شان در دماوند تبرئه شده بودند با اعتراض اولیای دم و رد حکم در دیوان عالی کشور بار دیگر به عنوان متهم تحت محاکمه قرار خواهند گرفت.

مقتول، مردی جوان بود که قصد برقراری ارتباط با فریبا را داشت اما روز حادثه با دیدن مهرداد به یک‌باره به بالکن طبقه پنجم خانه رفت و با سقوط از ارتفاع ١۵ متری جان باخت؛ این حکم با اعتراض اولیای دم به دیوان عالی کشور فرستاده و نقض شد تا برای رسیدگی مجدد در اختیار شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ قرار گیرد؛ جلسه رسیدگی به‌زودی برگزار می‌شود.

به گزارش پرونده، رسیدگی به این حادثه از ١٠ دی ٩٣ در پی تماس خود متهمان با پلیس دماوند آغاز شد؛ مهرداد به مأموران گفت که در بازگشت به خانه از سرکار، با جسد مقتول روبه‌رو شده که از بالکن به پایین پریده بود؛ فریبا در بازجویی‌ها گفت: متوفی از مدتی قبل مزاحم من شده بود و پیشنهاد دوستی می‌داد.

من گفتم شوهر و دو تا بچه دارم اما او به مزاحمت‌هایش ادامه داد و شماره تماسش را برایم گذاشت؛ روز حادثه برای خرید از خانه بیرون رفته بودم که متوجه تعقیب مقتول شدم.

او تا کوچه دنبالم آمد و با اصرار وارد خانه‌ام شد. در همین لحظه مهرداد هم به خانه آمد و متوفی با دیدن او سریع به بالکن رفت و خودش را به پایین پرتاب کرد.

اظهارات زن و شوهر، کارآگاهان را قانع نکرد و دادستانی پرونده آن‌ها را با کیفرخواست قتل عمد به دادگاه کیفری ٢ استان تهران فرستاد.

متهمان در جلسه رسیدگی اظهارات خود را تکرار کردند و سرانجام قضات رأی به تبرئه‌شان از قتل و ٩٩ ضربه شلاق برای فریبا به جرم رابطه نامشروع دادند.

این حکم با اعتراض اولیای دم به دیوان عالی کشور فرستاده و نقض شد تا برای رسیدگی مجدد در اختیار شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ قرار گیرد. جلسه رسیدگی به‌زودی برگزار می‌شود.

منبع: رکنا/ جام جم آنلاین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا