مسئول ستاد نماز جمعه بخش رودهن:

آموزه‌های نادرست و بیگانه، جایگزین آموزه‌های دینی و باورهای دانش‌آموزان نشود

مسئول ستاد نماز جمعه بخش رودهن گفت: نباید بگذاریم در جامعه اسلامی آموزه‌های نادرست و بیگانه، جایگزین آموزه‌های دینی و باورهای دانش‌آموزان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، ضمن اشاره به برگزاری جلسات آموزشی خانواده در دبستان امام حسین(ع) مهرآباد بخش رودهن اظهار کرد: یکی از اقدامات فرهنگی ستاد نماز جمعه، برگزاری جلسات با اولیای دانش‌آموزان، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت اخلاقی در خانواده‌ها می‌باشد.

وی افزود: به همین منظور جلسات آموزشی خانواده در دبستان تازه تأسیس امام حسین(ع) مسکن مهر مهرآباد، به صورت ماهانه برگزار می‌شود و مسائل اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد نماز جمعه بخش رودهن خاطرنشان کرد: با توجه به شبیخون فرهنگی توسط آمریکا و اسراییل، باید تمام سعی خود را به کار بریم تا آموزه‌های نادرست و بیگانه، جایگزین آموزه‌های دینی و باورهای دانش‌آموزان نشود.

به گفته مرادی، با بنیان دین‌باوری در قشرجوان، دشمن نمی‌تواند به افکار نسل جوان کشور ما خدشه وارد سازد.

وی تصریح کرد: درجلسات آموزشی خانواده، بیش از ۲۰۰ اولیای دانش‌آموزان شرکت می‌نمایند که حضورآن‌ها بیانگر استفاده درست این خانواده‌ها از کلاس‌ها می‌باشد.

مسئول ستاد نماز جمعه بخش رودهن با بیان توسعه کلاس‌های آموزشی در سطح منطقه افزود: در جلسه آینده، اصول و مبانی تربیتی در خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مرادی از اکران فیلم‌های عمار در مساجد، مدارس، مراکز فرهنگی و دانشگاه خبرداد و گفت: اکران این فیلم‌ها در دستور کار ستاد نماز جمعه رودهن قرار دارد و به زودی شاهد اجرا و نمایش آن می‌باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا