سرپرست شهرداری کیلان خبر داد؛

مسدود کردن حساب شهرداری کیلان توسط اداره دارایی دماوند به علت بدهی‌های معوقه/ بدهی ۲۴۰ میلیون تومانی شهرداری کیلان به تأمین اجتماعی دماوند

سرپرست شهرداری کیلان از مسدود کردن حساب شهرداری کیلان به علت بدهی‌های معوقه توسط اداره دارایی دماوند در ماه جاری خبر داد و گفت: شهرداری کیلان به تأمین اجتماعی دماوند بدهی ۲۴۰ میلیون تومانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، داود مرشیدی درباره وضعیت شهرداری کیلان اظهار کرد: در ماه جاری، اداره دارایی شهرستان دماوند حساب شهرداری کیلان را به علت بدهی‌های معوقه مسدود کرد.

وی ادامه داد: در این زمینه، شهرداری کیلان از سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره دارایی شهرستان دماوند بدهی داشته است.

سرپرست شهرداری کیلان گفت: با تلاش‌های فراوان و پیگیری‌های صورت گرفته با اداره دارایی شهرستان دماوند نسبت به تقسیط بدهی و بازگشایی مجدد حساب‌های این شهرداری اقدام شد.

مرشیدی همچنین با اشاره به بدهی شهرداری کیلان به اداره تأمین اجتماعی شهرستان دماوند تصریح کرد: شهرداری کیلان به مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به اداره تأمین اجتماعی شهرستان دماوند بدهی داشته است.

وی افزود: در این خصوص با رایزنی‌های انجام شده با اداره تأمین اجتماعی نسبت به تقسیط بیمه‌های شهرداری کیلان اقدام شد.

سرپرست شهرداری کیلان با اشاره به آمادگی این شهرداری برای مواجهه با حوادث طبیعی ناشی از برودت دمای هوا بیان کرد: طبق سال‌های گذشته ستاد مدیریت بحران در شهرداری کیلان تشکیل شد.

مرشیدی گفت: شیفت‌بندی نیروهای خدماتی برای خدمات‌رسانی در مواقع بحرانی صورت گرفته و دپوی نمک نیز در سوله‌های شهرداری کیلان انجام شده است.

وی گفت: در بارش‌های اخیر شهرداری کیلان نسبت به برف‌روبی و پاکسازی معابر شهری اقدام کرده و با توجه به وسعت زیاد شهر کیلان و قرار گرفتن این شهر در مسیر محور مواصلاتی تهران – سمنان با کمبود امکانات مواجه هستیم که این موضوع نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه‌‌های مربوطه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا