اجرای عملیات خطوط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب به طول ٧٢٠٠ متر در رودهن و بومهن

عملیات احداث بخشی از خطوط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب در شهرهای رودهن و بومهن به طول هفت هزار و 200 متر در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ابوالفضل صدراییه، سرپرست معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از اجرای عملیات تکمیل نقاط انفصال رودهن و بومهن به طول هفت هزار و 200 متر و احداث سه باب پایپ جکینگ خبر داد.

وی افزود: بر اساس اعلام حوزه اجرایی فاضلاب در حال حاضر سه جبهه فعال در محدوده خیابان‌های پاسداران، مهرآباد و خیابان اصلی رودهن در حال اجرای عملیات شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.

سرپرست معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران بیان کرد: همچنین در چند روز اخیر حوزه اجرایی فاضلاب معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران عملیات تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک سپاه بومهن را آغاز کرد.

صدراییه ادامه داد: این عملیات توسعه‌ای به طول 12.20 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب می‌باشد که با استفاده از لوله پلی‌اتیلن کاروگیت به قطرهای ٢٠٠، ٢٥٠ تا ٦٠٠ میلی‌متر در حال انجام است.

وی تأکید کرد: این طرح با هدف جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب شهرهای رودهن و بومهن برای هدایت به تصفیه‌خانه فاضلاب به‌منظور جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و حفظ محیط زیست صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت مهندسی و توسعه آبفای شرق با اعلام پیشرفت فیزیکی ٩٧ درصدی این طرح ابراز امیدواری کرد و گفت: با اجرای پروژه مذکور کل شهرک سپاه بومهن و بخشی از خط اصلی فاضلاب در خیابان اصلی تهران-بومهن به طول 12.20 کیلومتر اجرا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا