دستگیری سارق به عنف یک شرکت پیمانکاری در شهر آبسرد

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق به عنف یک شرکت پیمانکاری در شهر آبسرد و کشف اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ محمدحسن محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف واقع در شهر آبسرد شهرستان دماوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس کلانتری آبسرد قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، شخصی با هویت معلوم مراجعه و اعلام داشت، بنده پیمانکار شرکت مزبور هستم که شب گذشته دو نفر ناشناس به‌صورت مخفیانه وارد شرکت شدند و با بستن دست و پای بنده اقدام به سرقت اموال شرکت کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: سرانجام مأموران با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارق مزبور شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در یک عملیات غافلگیرکننده، سارق را دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری آبسرد منتقل کردند.

محمدی افزود: متهم که از کارگران اخراجی شرکت بود، در تحقیقات به عمل آمده و با قرار گرفتن در مقابل مالباخته به سرقت اعتراف و انگیزه خود از این سرقت را «انتقامجویی» از شاکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به این مطلب که متهم پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: تیزبینی و دقت شهروندان در هنگام مواجهه با سرقت‌ها می‌تواند سرنخ‌های خوبی برای پی گیری از این پرونده‌ها در اختیار پلیس بگذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا