شناسایی و دستگیری سارق وجه نقد مشتریان عابر بانک در گیلاوند/ دستگیری سارقان به عنف با 4 فقره سرقت در رودهن

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری سارق وجه نقد مشتریان عابر بانک در منطقه گیلاوند خبر داد و گفت: سارقان به عنف با 4 فقره سرقت در رودهن دستگیر شدند.

سرهنگ محمدحسن محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی با فریب وی اقدام به سرقت وجه نقد در روبروی دستگاه عابر بانک را کرده است، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران تجسس کلانتری 12 گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد زمانی که شاکی در حال انجام عملیات بانکی می‌باشد، شخص ناشناس اقدام به گفتگو با وی نموده و به شاکی متذکر می‌شود که دستگاه مذکور معیوب می‌باشد و جهت انجام عملیات بانکی به دستگاه عابر بانک دیگر مراجعه نماید و شخص ناشناس سریعاً به روبروی دستگاه مراجعه و کارت عابر بانک شاکی را به وی تحویل می‌دهد ولی مبلغ وجه نقد را در یک فرصت مناسب برداشت کرده و پنهان می‌نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: مأموران تجسس ضمن بررسی مستندات، اقدامات پلیسی ویژه و تحقیقات گسترده‌ای را در سطح حوزه اجرا کردند.

محمدی افزود: مأموران پس از شناسایی متهم در یک عملیات پلیسی، اقدام به دستگیری وی کرده و به محل کلانتری 12 گیلاوند منتقل نمودند.

وی عنوان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به چهار فقره سرقت به میزان هشت میلیون ریال و با شگرد فریب افراد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست در هنگام اجرای عملیات بانکی با دستگاه‌های عابر بانک، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و تا زمان اتمام عملیات بانکی، محل دستگاه عابر بانک را ترک ننمایند.

*دستگیری سارقان به عنف با 4 فقره سرقت در رودهن

وی همچنین از دستگیری متهمانی که اقدام به 4 فقره سرقت به عنف در دماوند کرده بودند خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند مأموران گشت بخش رودهن شهرستان دماوند در هنگام انجام مأموریت و گشت زنی به سه نفر جوان که در کنار یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش توقف نموده بودند مظنون شده که هر سه نفر به محض رویت مأموران از محل متواری شدند.

محمدی افزود: با تلاش مأموران انتظامی و با شگرد پلیسی، افراد متواری در محل دستگیر شده و پس از بازرسی بدنی از آن‌ها، تعداد یک قبضه سلاح سرد، دو دستگاه تلفن همراه و یک عدد گردنبند و زنجیر طلا کشف می‌گردد.

وی تصریح کرد: متهمان با هماهنگی مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند که پس از بازجویی و تحقیقات فنی مشخص شد، در شهرستان دماوند اقدام به 4 فقره سرقت به عنف نموده‌اند که شکات پرونده‌ها نیز در محل پلیس آگاهی حاضر و اقدام به شناسایی سارقان نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند  گفت: همچنین متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی با حضور در صحنه جرم و بازسازی صحنه، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا