کسب مقام نخست رودهن در مسابقات تکواندوی شرق استان تهران به مناسبت هفته بسیج/ حضور بیش از 70 ورزشکار در مسابقات تکواندوی شرق استان تهران

مدیر مجموعه ورزشی امام علی(ع) رودهن گفت: این مسابقات با حضور بیش از 70 نفر در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در 10 وزن مختلف در مجموعه ورزشی امام علی (ع) رودهن برگزار گردید.
حسن مقصودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، در خصوص برگزاری مسابقات تکواندو در شهر رودهن اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، این مسابقات با حضور تیم‌های مختلف از شرق استان تهران در شهر رودهن برگزار شد.
وی از هماهنگی معاونت تربیت‌بدنی حوزه دو علی‌ابن ابیطالب(ع) سپاه رودهن، مجموعه ورزشی امام علی(ع) و هیئت تکواندو بخش روهن در راستای برگزاری این مسابقات خبر داد.
مدیر مجموعه ورزشی امام علی(ع) رودهن خاطر نشان کرد: این مسابقه با حضور بیش از 70 نفر در دو رده سنی نوجوانان و جوانان، در 10 وزن مختلف در مجموعه ورزشی امام علی (ع) رودهن برگزار گردید.
مقصودی گفت: در نهایت، تیم بسیج شهید بروجردی رودهن، با مربيگري استاد ستار سميعي موفق به کسب رتبه نخست، تيم پرديس با مربيگري عليرضا محسني رتبه دوم و تيم مهديه بومهن رتبه سوم را از آن خود نمود.
گفتنی است؛ آرین بابایی به عنوان فني‌ترين بازيكن از تيم رودهن انتخاب گردید.

مسابقات تکواندو

tekvando2

tekvando3

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا