حسن عباسی در دماوند: مایه شرمساری فرمانداری دماوند است که برای سخنرانی بنده، بنر پایین می‌آورند و می‌گویند آرم سپاه حذف شود/ مایه شرمساری افتضاح لوله بالای شهر و ویلاسازی‌های دماوند است

شب گذشته دکتر حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز و اندیشکده یقین مهمان مردم دماوند در حسینیه دشت مزار بود تا درباره بسیج صحبت کند؛ ولی پایین آوردن بنرهای سخنرانی وی در دماوند باعث شد تا حرف‌های عباسی به سمتی سیاسی پیش رود و برخی صحبت‌های جنجالی که منجر به شکایت رییس جمهور از وی شده بود، آشکار کند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند؛ رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با انتقاد از جمع‌آوری بنرهای سخنرانی خویش در موضوع بسیج، اظهار کرد: دولتی که برای سخنرانی مطهری، زمین و زمان را به هم می‌ریزد و مسئله ایجاد می‌کند تا همه مسائل اصلی کشور فراموش شود و آن را مایه شمساری می‌داند؛ حالا ما که پسر شهید مطهری و داماد رییس مجلس نیستیم که برای یک سخنرانی رییس جمهور، زمین و زمان را به هم بریزیم؛ هر روز این بلا را سر سخنرانی ما می‌آورند.
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: مایه شرمساری دو میلیون مردمی که زائر بودند و پشت مرزها گیر کرده بودند است که حاضر نبود وزیر ویژه و تیم ویژه بفرستد؛ ولی برای جابجایی یک سخنرانی، وزیران را به کار انداخت تا پیگیری کنند. البته اشتباه کردند که نگذاشتند علی مطهری در مشهد حرف بزنند؛ بگذارید حرف بزنند تا بیشتر خودشان را افشا کنند.
حسن عباسی با انتقاد از صحبت‌های سخنگوی وزارت خارجه که گفته بود دلواپسان هر چه کمتر باشند، بهتر است، خاطر نشان کرد: مایه شرمساری، سخنگوی وزارت خارجه دولت است که دلواپسانی که به عراق و سوریه می‌روند و جانشان را فدا می‌کنند تا برای امثال شما امنیت ایجاد شود، در مملکت زیادی خطاب می‌کنید و نفوذی‌ها، خودی می‌شوند و باید این شعر حکیم سنایی را بر درب وزارت خارجه بنویسید که «کدخدایی همه غم و هوس است؛ کد رها کن، تو را خدای بس است»
وی افزود: مایه شمساری مدیرانی هستند که در شهر دماوند برای چهارتا بچه بسیجی بنر پایین می‌آورند؛ اما خوب است و این کارها را انجام بدهید. قبلا هم به بزرگتر گفتم که هر کجا در مورد برنامه‌هایی که سخن از اسلام و قرآن و حرف امام حسین است دخالت این چنینی کنید، ما بیشتر تحریک می‌شویم که برویم که مردم را به مفاسد درون این دولت آگاه کنیم.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز خاطرنشان کرد: در هفته بسیج است و برای سخنرانی یک انسان انقلابی، فرمانداری به سپاه فشار می‌آورد که آرم سپاه را از روی بنر بردارید. آرم سپاه وقتی وسط خلیج فارس، سوریه، عراق است، کماندوهای آمریکایی عقب می‌روند؛ شما افتضاح لوله بالای شهر و ویلاسازی‌های دماوند، بیکاری جوانان، ربای بانک‌ها را جمع کنید.
رئیس اندیشکده یقین توصیه کرد: گاهی اوقات موضوعی را از کنارش بگذرید؛ شنیدید که به مناسبت روز بسیج قرار است جمعی از جوانان مومن در روستایی در شمال شهر دماوند مراسمی داشته باشند، خود فرمانداری هم یک نفر را می‌فرستاد بیاید و می‌گفت ما نیز با این بسیجیان همراهیم؛ ولی وقتی اسمش تدبیر و مغزش سوءتدبیر است؛ با چهار تا بنری که پایین می‌آورد و چهار تا قلمی که می‌شکند؛ موجب می‌شود که این حرف‌ها زده شود و آنچه وحشت آن بود که در این شهر گفته شود، حالا من می‌گویم.
عباسی گفت: به من گفته بودند در مورد بسیج و چارچوب‌های مسئله بسیج و مسئله مدافعان حرم و رویکرد انقلابی سخن بگویم؛ اما با توجه به اینکه دولت، دولت تدبیر و امید است، نسبت به بی‌تدبیری که فرماندار شهرستان کرده است، به فرماندار درس سیاسی می‌دهم که سیاست‌مدار، حد و حدود خودش را حفظ می‌کند و این دولت هم، مانند دولت‌های قبلی می‌رود؛ ولی آن فرمانداری برد دارد که به مردم خود احترام می‌گذارد. لذا در خصوص ماجرایی که رییس جمهور در مورد مذاکرات مک فارلین که پنج بار از ما دولت شکایت کرد و 41 هزار سند برای آن در دادگاه ارائه دادیم، صحبت می‌کنم.
انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. زنده باد استاد حسن عباسی عمار انقلاب
    ما پشتش هستیم
    قبل از ترامپ و داعش باید اول ریشه همین مزدوران و خائنین داخلی را بخشکانیم

    1. واقعا باید به دکتر عباسی تبریک بگیم که با جسارت همراه با علم و آگاهی کامل…… رو برای مردم با سند و مدرک عیان و روشن میکنه.واقعا آفرین شما واقعا نمونه بارز یک سرباز وطن ودین هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا