تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری دهه ۴۰ در رودهن

13950826000337_test_photohنماینده مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از قهرمان وزنه‌برداری کشور در دهه ۴۰ که ساکن شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند است، عیادت و تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رشیدیان، نماینده مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با یدالله سعادتی که از قهرمان‌های وزنه‌برداری در دهه ۴۰ و ۵۰ بود دیدار و از وی تجلیل کرد.

سعادتی هم‌اکنون در بستر بیماری است و نزدیک به ۱۸ سال است که در رودهن زندگی می‌کند. وی مدال‌های مختلف کشوری را در کارنامه خود دارد و زمانی برای خود به عنوان قهرمان وزنه‌برداری کشور محسوب می‌شد.

این قهرمان وزنه‌برداری که با وجود بیماری از همسر بیمار خود پرستاری می‌کند توقع و خواست بزرگی از مسوولان ندارد و تنها نگذاشتن قهرمانان و پیشکسوتان را از مسوولان امر خواستار شد.

علاوه بر رشیدیان چند تن از اعضای کمیته پیشکسوتان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، پهلوان بابایی از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای، شکری پیشکسوت فوتبال رودهن و عسگری سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن حضور داشتند.

شایان ذکر است با توجه به این ایام و نزدیک شدن به اربعین حسین مداح اهل بیت اصغر بزم‌جو در کنار مسوولان با قهرمان وزنه‌برداری در دهه ۴۰ و ۵۰ دیدار کرد و چند مصرع در باب سالار شهیدان و فداکاری حضرت برای حضار مدیحه‌سرایی کرد.

همچنین در ادامه بازدید نماینده مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران از رودهن، از چند باشگاه خصوصی در رشته بدنسازی بازدید شد تا روند اجرای کار و اخذ مجوز برای این باشگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا