دولت با اجرای عدل الهی ایران را الگوی دیگر کشورها قرار دهد

امام جمعه رودهن گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با اجرای عدل الهی، ایران را الگوی دیگر کشورها قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن اظهار کرد: عدالت جزو اصول مذهب است و مسلمانان اصول مذهب را اصول دین می‌دانند.

وی با بیان اینکه عدالت در همه جهان جاری است و لذا عدالت از نظر مسلمانان جایگاه اعتقادی دارد، گفت: عدل الهی در سه محور جلوه می‌دهد. در آفرینش عدالت باقی است و کل نظام عالم عادلانه است.

وی ادامه داد: در خلقت همه موجودات عدالت جاری است و طبق فرموده پیام اکرم(ص) در تمام زمین و آسمان‌ها عدالت پابرجاست.

مدیح بیان کرد: یکی دیگر از جوانب عدل الهی، عدالت در قوانین و مقررات است، در قوانین و مقررات الهی هیچ گونه عملی وجود ندارد که کسی به زحمت بیفتد و خداوند برای افراد کارها را تسهیل بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: ما مسلمانان به عنوان عقیده باید از دولت جمهوری اسلامی ایران عدالت را طلب کنیم و همه باید دست به دست هم دهیم عدالت الهی را در کشور جاری کنیم تا الگوی کشورهای دیگر باشیم.

امام جمعه رودهن با اشاره به ایام پیش رو در هفته جاری اظهار داشت: شهید مقدم یکی از دشمنان رژیم صهیونیستی به شمار می‌آمد که یاد آن شهید را گرامی می‌داریم.

مدیح تصریح کرد: یکی از نکات مهم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و هر کدام رئیس جمهور می‌شد برای ایران فرقی نداشت و برای ما آمریکا نوکر اسرائیل است.

وی ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی ایران هیچ فرقی ندارد و مردم بدانند آمریکا و اسرائیل دشمنان اصلی ایران هستند.

امام جمعه رودهن گفت: زیارت امام حسین(ع) در اربعین فراموش نکنیم و برنامه‌های خوبی برای روز اربعین در سطح رودهن برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا