ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محدوده سه راهی مطهری شهر رودهن/ اختصاص 3 قطعه زمین جهت احداث فضاهای مذهبی و فرهنگی در رودهن

شهردار رودهنشهردار رودهن از ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محدوده سه راهی مطهری این شهر واقع در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: سه قطعه زمین جهت احداث فضاهای مذهبی و فرهنگی در شهر رودهن اختصاص توسط شهرداری اختصاص داده شد.

مهدی کچویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود، با اشاره به اجرای طرح زمستانه در رودهن اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارش برف، طرح زمستانه توسط شهرداری رودهن اجرا می‌شود و شهرداری با در نظر گرفتن تدابیر لازم در جهت رفاه حال شهروندان به ارائه خدمت می‌پردازد.
وی از آموزش نیروهای خدمات شهری شهرداری خبر داد و افزود: شهرداری رودهن با آموزش نیروهای خدمات شهری و تجهیز امکانات زمستانی، سعی در اجرایی شدن این مهم دارد

شهردار رودهن با اعلام اجرایی شدن دو طرح عمرانی با اعتباری بالغ‌بر هفت هزار میلیارد ریال خاطرنشان کرد: با وجود جاده ترانزیتی شمال- تهران و جاده هراز، شاهد ترافیک سنگین در ایام تعطیل در رودهن بودیم؛ به همین جهت تدابیری در این خصوص اندیشیده و با اعمال اقداماتی در ورودی و خروجی شهر، به کاهش ترافیک در سطح شهر می‌پردازیم.

کچویی تأکید کرد: به این منظور قراردادی با پیمانکار در جهت تعریض پل ورودی شهر تنظیم گردیده و به‌زودی شاهد اجرای آن هستیم.

وی با اشاره به وجود ترافیک در محدوده سه راهی مطهری تصریح کرد: با وجود طرحی که در حال اجراست، دوربرگردان این مسیر مسدود و به قسمت بالاتری هدایت می‌گردد تا از بار ترافیکی این محدوده کاسته شود.

شهردار رودهن با پیش‌بینی 600 تا 700 میلیون تومان برای اجرایی شدن این پروژه گفت: این طرح از دوربرگردان ورودی شهر از سمت آبعلی آغاز شده و شامل تقاطع غیر همسطح در مطهری نیز می‌شود و ان‌شاءالله طرح دوربرگردان در دهه فجر و طرح تقاطع غیر همسطح، اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

*اختصاص 3 قطعه زمین جهت احداث فضاهای مذهبی و فرهنگی در رودهن

کچویی با بیان کمبود فضاهای فرهنگی و آموزشی در شهر رودهن افزود: متأسفانه شهر رودهن در حوزه‌های آموزشی و ورزشی، با کمبودهایی مواجه است و با توجه به میزان جمعیت و مهاجرپذیر بودن این شهر، سرانه‌های عمومی در آن ناچیز است.

وی از تخصیص سه قطعه زمین برای احداث فضاهای مذهبی و فرهنگی خبر داد و خاطر نشان کرد: آنچه که مد نظر ما قرار دارد، افزایش تعداد این سه قطعه زمین به 6 قطعه است که در اختیار فضاهای فرهنگی قرار گیرد.

شهردار رودهن با اشاره به تکمیل سالن‌های نیمه‌تمام تأکید کرد: علاوه بر احداث سوله صالحین، با تکمیل چند سالن نیمه‌تمام در سادات محله و کریتون، تا حدودی نیازهای ورزشی جوانان این شهر تأمین می‌گردد.

کچویی اشاره‌ای به توسعه فضاهای آموزشی داشته و تصریح کرد: به این منظور، چهار قطعه زمین با مصوبات شورا در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته تا با کمک خیران، شاهد توسعه فضاهای آموزشی در رودهن باشیم.

وی از اجرایی شدن توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی توسط بخش خصوصی و با مصوبه شورا خبر داد.13950812000796-photol*ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شهر رودهن

شهردار رودهن با اشاره به موضوع ساماندهی سگ‌های ولگرد و حمایت بخش خصوصی در این زمینه گفت: فضاهایی به منظور جمع‌آوری سگ‌های ولگرد شهر رودهن در نظر گرفته شده است که به زودی سگ‌ها در این مکان‌ها جمع‌آوری شده و عقیم‌سازی می‌گردند.

کچویی افزود: به منظور اجرایی شدن طرح ساماندهی سگ‌های ولگرد، 370 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است و این میزان هزینه با حمایت بخش خصوصی و دوستداران حیوانات تأمین می‌گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا