جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به داخل جوی‌های آب در رودهن

hosein-mirzaeeنایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن خواستار جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به داخل جوی‌های آب در رودهن شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین میرزایی در جمع شماری از مردم در رودهن اظهار کرد: تمام اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خادمان مردم محسوب می‌شوند و باید در راستای خدمات‌رسانی به جامعه با جان و دل تلاش کنند.

 وی گفت: متأسفانه برخی افراد به‌محض اینکه به شورا وارد می‌شوند، قول و قرارهای خود را با مردم فراموش می‌کنند و به خیال اینکه دارای پست و مقام هستند، از شخصیت حقیقی خود فاصله می‌گیرند و رفتارشان با مردم تغییر می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن افزود: تمام اعضای شورای اسلامی شهر و روستا خادم ملت هستند و باید بدانند که با رأی همین مردم به این جایگاه رسیده‌اند و توسط همین مردم جایگاهشان را از دست خواهند داد.

میرزایی اضافه کرد: شورای شهر رودهن طی سه سال گذشته تلاش کرده تا بهترین خدمات را به همشهریان رودهنی ارائه دهد و از همان روزهای اول نسبت به تشکیل کمیته‌های مختلف با حضور آحاد مردم اقدام کرد؛ چراکه معتقد بود تمام شهروندان رودهنی اعضای شورای شهر هستند.

وی با بیان اینکه قطعاً هر شهر و روستایی با مشکلات مختلفی روبه‌رو است، اظهار داشت: شهر رودهن هم از این قاعده مستثنی نیست و تا جایی که بتوانیم، تلاش می‌کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، تخلیه فاضلاب‌های شهری برخی رستوران‌ها و مجتمع‌های مسکونی به داخل جوی‌های آب، عدم آسفالت و جدول‌گذاری و ایجاد فضای سبز برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها از مهم‌ترین مشکلات شورای شهر و شهرداری بوده که برخی از آنها با تعدادی از ادارات دیگر مشترک است.

میرزایی افزود: دغدغه ما در جلوگیری از ورود فاضلاب شهری به داخل جوی‌های آب با شبکه بهداشت و درمان مشترک است و باید به این موضوع مهم سریعاً رسیدگی شود و افراد خاطی توسط بهداشت و درمان به مراجعه قضایی معرفی شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا