انگیزه انتخاباتی پشت پرده تغییر سه وزیر کابینه/ وزارت اقتصاد نیازمند خانه‌تکانی است

3244نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آقای روحانی یک دولت سیاسی است و تغییر وزرا با هدف رأی‌آوری در انتخابات سال 96 انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به استعفای سه وزیر کابینه دولت، گفت: دولت آقای روحانی یک دولت سیاسی است و می‌خواهد با تغییر کابینه رضایتمندی را بیشتر کند تا بتواند در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 رأی بیاورد.

وی افزود: یکی از وزارتخانه‌هایی که بیشترین نقش را در بحث حقوق‌های نجومی داشت وزارت امور اقتصادی و دارایی بود و این وزارتخانه با توجه به آنچه که پشت‌سر گذاشته نیازمند یک خانه‌تکانی جدی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به معیشت مردم و مسائل اقتصادی توجه بیشتری داشته باشد و اشتغال جوانان موضوعی است که باید وقت و انرژی بیشتری برای آن صرف شود.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای رئیس جمهور بتواند وعده‌هایی را که در انتخابات سال 92 داده بود عملیاتی کند و ما از اینکه دولت گامی در جهت تأمین معیشت مردم و مسکن آنها و امثال این موارد بردارد حمایت می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا