مظلوم نمایی گام دوم پروژه دروغ گویی اصلاح طلبان؛ عدم تمکین رسانه اصلاح طلب به قانون

423423فیلتر شدن سایت اصلاح طلب و دستگیری سردبیر آن به علت دروغ گویی در مورد واگذاری املاک نجومی باعث هیاهوی رسانه ای نه تنها این جریان که رسانه های بیگانه و معاند نظام همچون بی بی سی نیز شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از افکار نیوز،سایت اصلاح طلب معماری نیوز حدود یک ماه پیش گزارش اولیه و تائید نشده ای از سازمان بازرسی کل کشور را منتشر کرد و مدعی شد شهرداری تهران به افراد خاص شورای شهر تهران( اصولگرایان) املاکی را با تخفیف های خاص واگذار کرده است.

به گزارش افکارنیوز، این خبرسازی دروغ نه تنها از سوی یک سایت اصلاح طلب بود بلکه نشان از جریان سازی اصلاح طلبان به دلایل مختلف بود.

اصلاح طلبان با اینکار هم به دنبال زدن اعضای شورای شهر بودند تا بتوانند در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر بر رقیب اصولگرای خود پیروز شوند هم فیش های نجومی دوستان خود را از اذهان مردم پاک کنند.
اما اصلاح طلبان که دروغگوییشان در این موضوع ثابت شد گام دوم استراتژی خود را کلید زدند.
رسانه های اصلاح طلب با هیاهو سعی کرده اند نشان دهند سایت معماری نیوز و سردبیر آن وثیقه ای ندارد تا از زندان آزاد شود.
مظلوم نمایی یکی از حربه های اصلاح طلبان در سالهای اخیر در هر موضوعی که به ضررشان تمام شده بوده است.
آنها همچنین از سوی دیگر می خواهند توپ را در زمین شهردار تهران بیاندازند که فیلتر شدن یک رسانه و دستگیری سردبیر آن به دلیل شکایت قالیباف است که این موضوع نبز صحت ندارد .
نکته اصلی اینجاست که سایت جهان نیوز که سایتی اصولگرا است چندی پیش به خاطر انتقاد از دولت فیلتر شد اما مسئولان این سایت به قانون تمکین کردند و اصولگرایان نیز نشان دادند به رای دستگاه قضایی احترام میگذارند اما اصلاح طلبان مدعی آزادی و قانون مداری در این موضوع بار دیگر ثابت کردند هیچ اعتقادی به قانون در کشور ندارند و هر زمان بر خلاف آنها رایی داده شود اطاعت نخواهند کرد و با هیاهو حتی حاضراند برای رسانه های مخالف نظام و کشور خوراک تهیه کنند.

منبع: افکار نیوز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا