مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان: اخبار مربوط به برکناری خود و سایر اعضا را تکذیب می کنم/ روابط عمومی صندوق: پلیس فتا منشأ این شایعات در فضای مجازی را شناسایی کرده است

1231231مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برآورد ها نشان می دهد 200 میلیارد تومان از بابت شایعات اخیر افت سهام داشته ایم و کسانی که این شایعات را درست کرده اند باید جوابگوی این افت سهام صندوق باشند.

شهاب الدین غندالی، مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین خبرها از برکناری و یا تغییرات در اعضای این صندوق اظهار داشت: چندین بار این موضوع را تکذیب کرده و در حال حاضر بنده و سایر اعضای این صندوق مشغول کار هستیم.

سید ریاض الدین طباطبایی، مدیر روابط عمومی این صندوق نیز در گفت و گو با دانا ضمن رد شایعات اخیر درباره این صندوق گفت: بلافاصله بعد از انتشار اخبار کذب مربوط به برکناری آقای غندالی و 6 نفر از اعضای هیئت مدیره صندوق، تکذیبیه آن را روی سایت قرار دادیم.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون چنین چیزی به صندوق ذخیره ابلاغ نشده است و در حال حاضر همه اعضا مشغول به کار هستند؛ هرگاه چنین اتفاقی قرار باشد رخ بدهد، از طرف هیئت امنا که خود آقای فانی رئیس هیأت امنا است اعلام می شود.

مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه هیئت مدیره و اعضای صندوق تا کنون مشغول کار بوده و دستور یا ابلاغیه ای مبنی بر برکناری به دستشان نرسیده گفت: اعضای صندوق همان اعضای قبلی هستند و اسامی جدیدی که اعلام شده اعضای صندوق نبوده و اگر کسی می خواهد از اسامی اعضا مطلع شود به سایت صندوق مراجعه کند قطعاً آخرین تغییرات نیز از طریق همین سایت اعلام می شود.

طباطبایی ضمن یادآوری این نکته که 2 نفر از افرادی که وابسته به برخی از رسانه ها هستند در موضوع شایعات مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان شناسایی شدند خاطر نشان کرد: در حال حاضر پیگیر منشأ شایعات درباره صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم و پلیس فتا منشأ این شایعات در فضای مجازی را شناسایی کرده است.

وی افزود: اخباری مانند دستگیری مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین برکناری آقای غندالی و 6 نفر از اعضای این صندوق جزء اخباری هستند که پیگیری شده و تا کنون 2 نفر در رابطه با انتشار این اخبار شناسایی شده و پرونده آنها در حال پیگیری است.

مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: کسانی که شایعاتی را درباره این صندوق ایجاد کرده اند واسطه هایی را فرستاده اند تا رضایت صندوق را گرفته و از شکایت خود منصرف شود اما اکنون صحبت ما این است که این افراد که به نقل از یک منبع آگاه صحبت کرده اند باید منبع آگاه را معرفی کنند.

طباطبایی در پایان بیان داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان سهامی ندارد اما برخی از شرکت های صندوق مانند بانک سرمایه، ماشین سازی اراک و … دارای سهام در بورس هستند و شایعات اخیر باعث شده است که سهام شرکت های وابسته به صندوق افت قیمت پیدا کرده اند و چندین بار هم آقای غندالی اعلام کردند؛ برآورد ها نشان می دهد 200 میلیارد تومان از بابت شایعات اخیر افت سهام داشته ایم و کسانی که این شایعات را درست کرده اند باید جوابگوی این افت سهام صندوق باشند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا