پنج مجروح بر اثر برخورد سواری پراید با تریلی در محور دماوند-رودهن/ یک کشته و دو مجروح به علت واژگونی سواری پژو 405 در محور دماوند-فیروزکوه

photo_2016-09-17_12-55-08رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند از مجروح شدن پنج نفر بر اثر برخورد سواری پراید با تریلی در محور دماوند-رودهن خبر داد و گفت: در روز گذشته به علت یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور دماوند-فیروزکوه یک نفر کشته و دو نفر از سرنشینان آن مجروح شدند.

مسعود علیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بامداد امروز براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در محور دماوند-رودهن پنج نفر مجروح شدند.

وی افزود: این حادثه در ساعت 6 صبح امروز اتفاق افتاد که مصدومان توسط دو اکیپ اورژانس 115 به بیمارستان سوم شعبان شهر دماوند انتقال یافتند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین عملیات رهاسازی مصدومان در این حادثه توسط عوامل امدادی هلال‌احمر پایگاه چناران رودهن صورت گرفت.

علیان در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور دماوند-فیروزکوه حدفاصل ابتدای جاده روستای در سربندان در روز گذشته خبر داد و گفت: بر اثر این واژگونی یک نفر کشته و دو نفر از سرنشینان سواری مجروح شدند و به دلیل وخامت شدید حالشان، توسط بالگرد امداد و نجات به بیمارستان تهران اعزام گردیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا