برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری نوزدهمین شهید مدافع حرم در شهرستان دماوند/ وادع مردم شهرهای دماوند و کیلان با پیکر پاک و مطهر نوزدهمین شهید مدافع حرم

324067_925رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید «عیسی کریمی» نوزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع) مردم شهرهای دماوند و کیلان با پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) وداع خواهند کرد.

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در این خصوص اظهار کرد: شهید «عیسی کریمی» از مهاجران کشور افغانستان مقیم شهرستان دماوند و ساکن شهر آبسرد با 25 سال سن، متأهل و دارای سه فرزند می‌باشد که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به دست عوامل تروریستی داعش به شهادت رسید.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان دماوند در روز شنبه، 20 شهریورماه سال جاری ساعت 17 از مقابل مسجد ولی‌عصر (عج) شهر آبسرد تشییع و در گلزار شهدای محله مرانک به خاک سپرده می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع) مردم شهر دماوند در روز پنج‌شنبه، هجدهم شهریورماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در یادواره شهدای مدافع حرم شهرک سپاه منطقه گیلاوند با پیکر پاک و مطهر شهید کریمی وداع می‌کنند.

مرادی اضافه کرد: همچنین در بیست و دومین یادواره 62 شهید شهر کیلان و دو شهید مدافع حرم، مردم این شهر نیز در روز جمعه، نوزدهم شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء با پیکر پاک و مطهر شهید کریمی وداع خواهند کرد.

لازم به ذکر است شهرستان دماوند تاکنون میزبان 18 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهرهای دماوند، کیلان، آبسرد، روستاهای آیینه ورزان و مراء بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا