گردهمایی صمیمانه مدیران رودهن و آبعلی به مناسبت آغاز هفته دولت

به مناسبت آغاز هفته دولت، مدیران بخش رودهن و شهر آبعلی در یک نشست صمیمانه گرد هم آمدند و دقایقی هم به تیراندازی و فوتبال دستی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، به مناسبت آغاز هفته دولت، مدیران بخش رودهن در یک نشست صمیمانه در مجتمع برف آبعلی گرد هم آمدند و دقایقی هم به تیراندازی و فوتبال دستی پرداختند.

در این گردهمایی که با حضور امام جمعه رودهن، بخشدار، شهرداران رودهن و آبعلی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودهن، فرمانده انتظامی رودهن و برخی از اعضای شورای تأمین برگزار شد، مدیران ادارات و نهادهای دولتی و همچنین رؤسای برخی بانک‌ها در یک فضای بسیار صمیمی و دوستانه گرد هم آمدند و لحظاتی به‌یادماندنی را رقم زدند.

در این گردهمایی، مدیران به مسابقه تیراندازی و همچنین فوتبال دستی پرداختند و فضای بسیار شاد و صمیمانه‌ای را به وجود آوردند.

همچنین در این میان برخی مدیران مشغول به گرفتن عکس‌های سلفی و دسته‌جمعی و برخی‌ها هم به بیان خاطره در فضای کار و اداره شدند و چند ساعت در فضای زیبای مجتمع برف آبعلی به گردش پرداختند.

رضا طاهرخانی، بخشدار رودهن نیز در خصوص این مراسم گفت: خوشبختانه فضای صمیمی و خوبی در بین مدیران ادارات در بخش رودهن حاکم است و با اتحاد و همدلی بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی گفت: امروز نیز به مناسبت آغاز هفته دولت، برنامه‌ای جدای از برنامه سخنرانی و همایش‌های رسمی بعد از یک سال تلاش بی‌وقفه در محیط کار برای مدیران در نظر گرفتیم که خدا را شکر شاهد فضای شاد و صمیمانه در بین مدیران ادارات سطح بخش بودیم و همه از این گردهمایی بسیار راضی بودند که قطعاً با روحیه دوچندان در محیط کار به خدمت‌رسانی به شهروندان می‌پردازند.

بخشدار رودهن از برگزاری دومین جشنواره شهید رجایی در رودهن خبر داد و افزود: در این مراسم که روز چهارشنبه هفته جاری نیز برگزار می‌شود از مدیران ادارات و کارمندان نمونه سطح بخش رودهن تقدیر و تشکر می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا