سقوط نوجوان 18 ساله از طبقه چهارم ساختمانی در مسکن مهر دماوند/ تأخیر در خدمات‌دهی عوامل اورژانس به علت عدم نامگذاری خیابان‌های اصلی و کوچه‌های مسکن مهر دماوند

306016_517رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند از سقوط نوجوان 18 ساله از طبقه چهارم ساختمانی در مسکن مهر شهر دماوند خبر داد و گفت: نداشتن پلاک، نام و نشانی خیابان‌های اصلی و کوچه‌های باعث تأخیر در خدمات‌دهی عوامل اورژانس 115 به منطقه مسکن مهر شهر دماوند می‌شود.

مسعود علیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به سقوط یک نوجوان 18 ساله در حین کار از طبقه چهارم ساختمانی در مسکن مهر دماوند، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 18 و 54 دقیقه عصر امروز اتفاق افتاد که مصدوم توسط عوامل اورژانس 115 شهرستان دماوند به بیمارستان سوم شعبان انتقال یافت.

وی افزود: همچنین در اثر ضربه شدید از ناحیه گردن و کمر به فرد سقوط کرده، بلافاصله مصدوم پس از درمان اولیه به بیمارستان تهران اعزام شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند نداشتن پلاک، نام و نشانی خیابان‌های اصلی و کوچه در مسکن مهر شهر دماوند را معضل اصلی عنوان کرد و گفت: عدم وجود موارد ذکر شده حضور به موقع عوامل اورژانس 115  در صحنه حادثه را به تأخیر می‌اندازد و بسیاری از زمان مداوا و درمان را از عوامل اورژانس خواهد گرفت.

علیان تصریح کرد: همچنین تنها آدرسی که در مسکن مهر دماوند ثبت شده است، مسجد این منطقه می‌باشد که برای ارائه خدمات عوامل اورژانس، یکی از افراد باید به مسجد بیاید و پرسنل را به مکان حادثه هدایت کند؛ این یعنی از دست دادن زمان در خدمات‌دهی به بیمار یا مصدوم است که مسئولان باید جهت رفع مشکلات موجود در این زمینه اقدامات لازمه را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا