تشکیل 3 کمیته در زمینه اقتصاد مقاومتی در بخش رودهن/ رفع مشکلات واحدهای گلخانه‌ای در بخش رودهن/ پیگیری راه‌اندازی مجدد هتل آبعلی در جهت جذب گردشگر

reza taherkhaniبخشدار رودهن با اشاره به تشکیل 3 کمیته در زمینه اقتصاد مقاومتی رفع مشکلات واحدهای گلخانه‌ای در بخش رودهن، گفت: پیگیر راه‌اندازی مجدد هتل آبعلی در جهت جذب گردشگر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دماوند از تشکیل و آغاز فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی بخش رودهن از اوایل سال جاری براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 95 خبر داد و اظهار کرد: در نشست های متعدد با مسئولان مربوطه موضوعات مختلفی در زمینه رفع مشکلات واحدهای گلخانه‌ای مطرح شد و با پیگیری همکاران در جهاد کشاورزی، این واحدها در حال فعالیت می باشند و در طی این مدت کوتاه، این نشست ها ثمرات خوبی به همراه داشته است.

وی افزود: سه کمیته مهم در زمینه اقتصاد مقاومتی در بخش رودهن مورد تصویب قرار گرفت و زیرمجموعه‌های این کمیته ها مشخص و از اوایل سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده اند.

بخشدار رودهن تاکید کرد: اولین کمیته در بحث اقتصاد مقاومتی در بخش رودهن، مربوط اقتصاد دانش‌بنیان می باشد که با مسئولیت ارگان هایی همچون دانشگاه آزاد و عضویت دانشگاه علمی کاربردی، آموزش و پرورش ایجاد شد تا گام‌های خوبی در این راستا برداشته است.

طاهرخانی ادامه داد: دومین کمیته در بحث اقتصاد مقاومتی در بخش رودهن، اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه در دو بعد فرهنگی و آموزشی می باشد در این زمینه ارگان هایی همچون آموزش و پرورش و بسیج مقاومت نیز همکاری دارند.
وی خاطرنشان کرد: سومین کمیته در بحث اقتصاد مقاومتی در بخش رودهن، شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در سطح بخش رودهن، سرمایه گذار و لکه‌های صنعتی است که بتوانیم تولید خوب و پاکی را به منطقه رقم بزنیم.

بخشدار رودهن تصریح کرد: همچنین سومین کمیته در بحث اقتصاد مقاومتی در بخش رودهن، جذب گردشگر است که در این زمینه گزارشاتی ارائه شده و همکاران ما پیگیر این موضوع هستند که هتل آبعلی را فعال کنند.

طاهرخانی تاکید کرد: شناسایی واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه فعال بخش رودهن در دستور کار قرار گرفته که بعد از شناسایی، مشکلات آن را مرتفع می‌کنیم و می‌توانیم در جهت چرخه تولید کشور و اشتغال‌زایی نیز گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا