برگزاری دومین یادواره متمرکز شهدای دماوند و 5 شهید گمنام

IMG_2727دبیر ستاد مردمی یادواره شهدای دماوند از برگزاری دومین یادواره شهدای متمرکز شهدای شهر دماوند و پنج شهید گمنام در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدکمال سادات با اشاره به برگزاری دومین یادواره متمرکز شهدای شهر دماوند و پنج شهید گمنام اظهار کرد: درصدد هستیم که به مناسبت هفته دفاع مقدس، دومین یادواره متمرکز شهدای شهر دماوند و پنج شهید گمنام را برگزار کردیم.

وی افزود: برنامه‌های این یادواره در قالب ستاد مردمی یادواره شهدای شهر دماوند پیگیری می‌شود و نشست‌های این ستاد هم به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

دبیر ستاد مردمی یادواره شهدای شهر دماوند تصریح کرد: تاکنون نشست‌های این ستاد برگزار و قرار شده تا دومین یادواره متمرکز شهدای شهر دماوند و پنج شهید گمنام در روز یکم مهرماه سال 1395 برگزار شد.

سادات ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته نخستین یادواره متمرکز شهر دماوند و پنج شهید گمنام در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) گیلاوند جهاد برگزار شد، امسال به دنبال آن هستیم که این یادواره را در حسینیه محله دشت‌مزار برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای برگزاری یادواره شهدای شهر دماوند و پنج شهید گمنام به خوبی در حال پیگیری است، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجرایی این یادواره قرار است که در نشست‌های بعدی در ستاد مردمی یادواره شهدای شهر دماوند مورد رسیدگی قرار گیرد.

دبیر ستاد مردمی یادواره شهدای شهر دماوند اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که با هماهنگی‌های لازم بتوانیم امسال یادواره شهدای بسیار خوبی را برگزار کنیم تا گامی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برداریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا