خدمات‌رسانی و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر مهرآباد مطالبه شهرداری رودهن است

شهردار رودهن گفت: تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر مهرآباد مطالبه شهرداری رودهن است و باید در این زمینه ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی کچویی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری رودهن در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی دارد و سیاست‌های خود را در محدوده این شهر توریست‌پذیر حول محور مقاومتی کردن اقتصاد اجرایی می‌کند.

شهردار رودهن تصریح کرد: شهرداری در حوزه نظارت بر فعالیت‌های عمرانی کارنامه بسیار خوبی در کنترل ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تخلفات عمرانی ارائه کرده است.

کچویی با تأکید بر اینکه شهرداری رودهن هم‌اکنون زیباسازی و تأمین فضای سبز مسکن مهر را بر عهده دارد، اضافه کرد: شهرداری به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان در ترسیم این بعد زیرساخت‌های مسکن مهر مهرآباد فعال است.

شهردار رودهن با تأکید بر اینکه شهرداری امکان ورود به تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر مهرآباد را هم دارد، تصریح کرد: مطالبه ما در بحث خدمات‌رسانی، ورود به عرصه تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر است.

کچویی با اشاره به اینکه تا زمان ابلاغ طرح تفضیلی تخلفات عمرانی را در بخش اراضی محدوده شهر می‌توانیم به کمیسیون ماده 100 ارائه دهیم، اضافه کرد: با ورود متخلفان به حریم‌ها در قالب ساخت‌وساز غیرمجاز به‌شدت برخورد می‌کنیم.

شهردار رودهن اظهار داشت: بخشی از درآمدهای شهرداری به عوارض و جریمه فعالیت‌های عمرانی غیرقانونی برمی‌گردد و هنوز به نقطه درآمد پایدار نرسیده است و باید در جهت ایجاد درآمد پایدار و ثابت برای شهرداری اقدام کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا