برگزاری هفدهمین یادواره 55 شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد و حومه

همزمان با شب شهادت امام جعفرصادق (ع)، هفدهمین یادواره 55 نفر شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد و حومه واقع در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در نشستی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و اعضای ستاد یادواره شهدای شهر آبسرد مقرر گردید که همزمان در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هشتم مرداد ماه سال جاری از نماز مغرب و عشا، یادواره شهدای شهر آبسرد و حومه در مسجد ولیعصر (عج) این شهر برگزار شود.

در این نشست سید محمد رفیعی طباطبایی، شهردار آبسرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار کرد: در هشتم مرداد ماه سال جاری هفدهمین یادواره شهدای شهر آبسرد و حومه با همت اعضای ستاد یادواره شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، گفت: سخنرانی سردار حسن حمید زاده، معاون محترم امور مجلس پدافند غیرعامل کشور، مداحی حاج حمید باد کوبه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفدهمین یادواره 55 نفر شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد و حومه است.

شهردار آبسرد بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا آشنایی بیشتر نسل جوان با این ایثارگران و مردان خدایی است که در دفاع از ارزش‌ها و کیان نظام جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند.

رفیعی طباطبایی ادامه داد: امیدواریم هفدهمین یادواره شهدای شهر آبسرد و حومه نیز با حضور باشکوه‌تر آحاد مردم و مسئولان نسبت به سال گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا