سقوط یک موتورسوار در چاه فاضلاب بدون درپوش در بلوار 60 متری بعثت گیلاوند/ لزوم توجه دستگاه‌های خدمت‌رسان جهت تأمین امنیت خیابان‌های اصلی

photo_2016-07-22_22-59-59رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند از سقوط یک موتورسوار در چاه فاضلاب بدون درپوش در بلوار 60 متری بعثت گیلاوند خبر داد و گفت: در این حادثه بازوی چپ راکب موتورسیکلت دچار شکستگی گردید و خوشبختانه آسیب بسیار جدی به وی وارد نشد.

مسعود علیان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: یک دستگاه موتور سیکلت در چاه فاضلاب بدون سرپوش در محدوده بلوار 60 متری بعثت گیلاوند سقوط می‌کند که منجر به مجروح شدن موتورسوار می‌شود.

وی افزود: این حادثه در ساعت 21 و 44 دقیقه امشب اتفاق افتاد که مصدوم توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان سوم شعبان شهر دماوند انتقال یافت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند بیان کرد: راکب موتورسیکلت براثر سقوط دچار شکستگی بازوی چپ خود گردید و خوشبختانه آسیب بسیار جدی به وی وارد نشد.

سروان داوود عبدالملکی، رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در حال بررسی می‌باشد، تأکید کرد: با توجه به سقوط موتورسیکلت در چاه فاضلاب بدون درپوش در بلوار 60 متری بعثت گیلاوند، ضروری است ایمنی لازم برای معابر و خیایان‌ها توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان مربوطه در نظر گرفته شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا