نفوذ جریانی از نفوذ فردی خطرناک‌تر است

سراج امام جمعه رودهنامام جمعه موقت رودهن گفت: امروز باید مراقب نفوذها باشیم؛ چراکه نفوذ جریانی از نفوذ فردی خطرناک‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدابراهیم سراج خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن اظهار کرد: آن‌هایی که تقوا در زندگی خود پیشه می‌کنند و سرلوحه خود قرار می‌دهند، خداوند برایشان نعمت‌هایی قرار داده است.

وی ادامه داد: نعمت‌ها برای اهل تقواست؛ اما نعمت‌های خاص برای مرتبه بالای تقوا قرار دارد.

امام جمعه موقت رودهن بیان داشت: همان‌طور که بارها در آیات مختلف قرآن اشاره شده است نعمت‌های بهشتی با یکدیگر فرق دارد تقوا و ایمان انسان‌ها هم با یکدیگر فرق دارد.

وی افزود: بخش دارای هشت مرتبه است که جایگاه افراد خاص خداوند مانند پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار و شهیدان است.

امام جمعه موقت رودهن ادامه داد: اولین خونی که از یک شهید ریخته می‌شود تمام گناهان آن پاک می‌شود و قطرات بعدی مرتبه و جایگاه او را در بهشت بالاتر می‌برد.

سراج گفت: در بهشت نعمت‌هایی وجود دارد که نه‌تنها به چشم دیده نمی‌شود بلکه به ذهن هیچ بنی بشری خطور پیدا نمی‌کند؛ نعمت‌های دنیا تنها یک درصد از نعمت‌های بهشتی است.

وی افزود: مقام شهدا برای ما قابل درک نیست و شهدا مانند انسان‌های عادی نیستند و در بالاترین مرتبه از تقوا قرار دارند.

امام جمعه موقت رودهن به اتفاقات اخیر کشور اشاره و تصریح کرد: برخی از مدیران و مسؤولان کارهایی انجام می‌دهند که مغایرت باتقوا و انقلاب اسلامی است.

سراج اضافه کرد: در برخی از موارد از دست برخی مدیران به‌شدت عصبانی و ناراحت می‌شویم اما بدانیم که کار این مدیران باعث شادی آمریکا و دیگر استکبارها است

امام جمعه موقت رودهن اظهار کرد: آمریکا به‌صورت انتخاب شده افراد و برخی نهادهای جمهوری اسلامی ایران را هدف می‌گیرد که اصلی‌ترین آن‌ها مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: بعد از امام راحل، نزدیک به 20 بحران در کشور وجود داشت و انقلاب را تهدید کرد اما با درایت خوب مقام معظم رهبری به‌خوبی از آن‌ها گذر کردیم.

سراج اظهار داشت: برخی از مدیران بدانند که راه را اشتباه می‌روند و با این راه تنها موجبات شادی دشمنان را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: بارها حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به بحث نفوذ اشاره کردند؛ اما متأسفانه برخی از مدیران هیچ‌گونه توجهی ندارند.

سراج گفت: خیلی از مدیران و مسؤولان دارای تقوای الهی هستند و برای کسب رضای خدا فعالیت می‌کنند اما باید مراقب نفوذهای مختلف باشیم که نفوذ جریانی از نفوذ فردی بسیار خطرناک‌تر است.

امام جمعه موقت رودهن ادامه داد: در نفوذ جریانی انسان‌ها از طریق دوستی وارد می‌شوند و اصلی‌ترین نقطه یعنی اعتقادات را هدف قرار می‌دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا