داعش، نسخه گسترده منافقان است که در فرانسه پیوند خوردند/ وظیفه داریم به حرف مردم گوش فرادهیم و گوش شنوا باشیم

امام‌جمعه دماوند گفت: امروز مردم از فرق‌ها و تبعیض‌ها نالانند و وظیفه‌داریم به حرف مردم گوش دهیم و گوش شنوا باشیم که در این موضوع خیر وجود دارد.

mohammad alaedini1به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به اینکه تقوا رییس اخلاق می‌باشد، اظهار کرد: قیامت، عصر شادی مؤمنان است و اگر جلسه شادی برای گناهکاران در این دنیا دیده می‌شود؛ فردا متقین شادی خودشان را ابراز می‌کنند.
وی با اشاره به سالروز نماز جمعه در پنجم مرداد، افزود: نخستین نماز جمعه که به امامت آیت‌الله طالقانی خوانده شد، بسیار خاطره‌انگیز است و شخصیت‌هایی در آن حضور دارند که امروز به‌عنوان شهید یاد می‌شود.
امام‌جمعه دماوند با بیان لزوم دعا در زندگی و شکستن خویش در برابر خالق یکتا، تصریح کرد: همان‌گونه که دعا کردن باعث نزدیکی به خدا می‌شود، نماز جمعه هم بیعت هفتگی و اجتماع مسلمانان است که این 900 پایگاه، قشری تأثیرگذار در جامعه را تربیت می‌کند و قدمی که برای رفتن به نماز جمعه برداشته می‌شود، ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه مردادماه یادآور فرار رجوی و بنی‌صدر از ایران است، خاطرنشان کرد: که این زمانی بود که شهید محمد رجایی به ریاست جمهوری ایران، انتخاب می‌شود و فرار با لباس زنانه، نسخه مشترکی است که امروز داعشی‌ها هم در عراق، همان حرکت را تکرار می‌کنند و داعش نسخه جدیدی نیست و همان منافقان در سطح گسترده هستند که امروز در فرانسه، دورهم می‌نشینند که این نشان می‌دهد آن‌ها شکست سختی خورده‌اند.
امام‌جمعه دماوند با بیان اینکه تحریم‌ها منجر به‌قدرت گرفتن ایران اسلامی شد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی، بلافاصله بعد از کودتا، آن را محکوم می‌کند و این در حالی است که عربستان 15 ساعت بعد آن را محکوم می‌کند و این کودتا مقارن با زمانی بود که قرار بود اسناد سیا در دخیل بودن عربستان در حادثه 11 سپتامبر منتشر شود و این تیتر اول شدن، برای عربستان سنگین بود؛ ولی اقتدار جمهوری اسلامی در این ماجرا اثبات شد و این اقتدار بایستی ادامه پیدا کند.
علاءالدینی تأکید کرد: امروز باید به حرف مردم گوش کنید و گوش شنوا باشید که در این گوش کردن‌ها، خیرهای فراوانی است؛ امروز مردم از فقر ناله ندارند، بلکه از فرق‌ها و تبعیض‌ها ناله دارند.
وی با بیان اینکه قوت و ظرفیت واقعی ما وابسته به تولید و توان داخل است، توضیح داد: امروز سازمان فنی و حرفه‌ای با مهارت‌هایی که آموزش می‌دهد، ظرفیتی را در شهرستان ایجاد کرده است و بایستی از این فرصت استفاده کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا