بهبود وضعیت سرویس بهداشتی و سیستم روشنایی سالن ورزشی ولیعصر (عج) گیلاوند/ با رفع مشکل تأسیسات استخر شنای ولیعصر (عج) گیلاوند دیگر شاهد آلودگی آب استخر نیستیم

alireza parviziرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از بهبود وضعیت سرویس بهداشتی و سیستم روشنایی سالن ورزشی ولیعصر (عج) گیلاوند خبر داد و گفت: با رفع مشکل در تأسیسات استخر شنای ولیعصر (عج) گیلاوند، دیگر شاهد آلودگی آب استخر نیستیم.

علیرضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به انجام تعمیرات اساسی سالن ورزشی ولیعصر (عج) گیلاوند در جهت بهبود وضعیت سرویس بهداشتی و سیستم روشنایی، اظهار کرد: تعمیرات اساسی سیستم روشنایی سالن ورزشی ولیعصر (عج) گیلاوند، طی مدت سه روز انجام و در این خصوص از لامپ‌هایی استفاده شد که در مصرف برق 10 هزار وات صرفه‌جویی می‌کند.

وی افزود: با وجود اینکه در سیستم اداری ورزش شهرستان دماوند فاقد دریافت اعتبار لازم هستیم، با مساعدت فرمانداری این شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می‌توانیم هزینه تعمیرات که نزدیک به 130 میلیون ریال است را بپردازیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان کرد: دو تخته تشک تاتامی رزمی که هزینه آن از ورزش و جوانان استان تهران تهیه شده، خریداری شده که نزدیک 70 میلیون ریال هزینه‌بر بوده است.

پرویزی از رفع مشکلات استخر شنای ولیعصر (عج) گیلاوند خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که باید در استخر ولیعصر (عج) گیلاوند رفع شود، تأسیسات آن است تا دیگر شاهد آلودگی آب استخر نباشیم و مشکل دیگر، سقف کاذب آن است که بحث بهداشتی و امنیتی استخر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: منتظر مصوبات قانونی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستیم و اگر تشکیلات شکل بگیرد، ان‌شاءالله مهرماه سال جاری تعمیرات استخر ولیعصر (عج) گیلاوند را شروع کرده و طی مدت یک ماهه تعمیرات اساسی این استخر را به پایان می‌رسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا