جذب گردشگر از سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی شهر رودهن در عرصه اقدام و عمل است

reza taherkhaniبخشدار رودهن گفت: جذب گردشگر از سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند در عرصه اقدام و عمل به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در مورد وضع شهر رودهن اظهار کرد: سال 95 توسط ولی امر مسلمین جهان به‌عنوان سال اقدام و عمل در حوزه سیاست اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است و مسؤولان رودهن با همت مضاعف و اقدام عملی در بحث تحقق شعار سال بسیج شده‌اند و ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در سطح رودهن در اولین روزهای سال جدید شکل گرفت.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه این ستاد متشکل از چندین نهاد دولتی و اجرایی بوده و کار خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: جذب گردشگر از سیاست‌های مهم ما در بحث اقدام و عمل به سیاست اقتصاد مقاومتی است.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه مباحث توریستی و گردشگری را در دستور کار داریم، افزود: بخش رودهن جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و شهر آبعلی از محورهای گردشگری این منطقه است.

طاهرخانی با بیان اینکه رودهن منطقه‌ای توریست‌پذیر است، تصریح کرد: مناظر طبیعی در رودهن جاذبه‌های زیادی دارد و روستاهای جورد، آردینه و وسکاره با برخورداری از آثار تاریخی و مناطق طبیعی بکر جذابیت‌های زیادی دارند.

بخشدار رودهن تأکید کرد: اگر از تمام روستاهای رودهن عبور کنیم، به شهر زیبایی آبعلی می‌رسیم و همچنین در مرز حوزه استحفاظی رودهن نیز بقعه مبارک امام‌زاده هاشم (ع) در جاده هراز را داریم که هر ساله پذیرای مسافران و زیارت‌کنندگان فراوانی از سراسر کشور است و مانند نگینی در منطقه رودهن می‌درخشد.

طاهرخانی با بیان اینکه علاوه بر امامزاده هاشم (ع)، بقعه مبارک امام‌زاده محمدتقی (ع) در مرکز شهر رودهن، بقعه مبارک امام‌زاده حمزه (ع) در شهر آبعلی، بقعه مبارک امامزاده روح‌الله (ع) در روستای وسکاره و بقعه مبارک امامزاده محمدابراهیم در رودهن وجود دارند، اظهار داشت: هر نقطه از بخش رودهن دیدنی و توریست‌خیز در بیخ گوش پایتخت است و منتظر سرمایه‌گذاران برای آبادانی این بخش هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا