ساماندهی ورودی شهر رودهن در کاهش حجم ترافیک و جذب توریست تأثیرگذار است/ برخورد با رفتارهای دهن‌کجی به قانون از اولویت‌های شهرداری رودهن می‌باشد

mehdi kachoeeشهردار رودهن با بیان اینکه ساماندهی ورودی شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند در کاهش حجم ترافیک و جذب توریست تأثیرگذار است، گفت: نظارت دقیق و کامل بر روند فعالیت‌های عمرانی در شهر رودهن و برخورد با رفتارهای دهن‌کجی به قانون از اولویت‌های شهرداری این شهر می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی کچویی با اعلام این خبر اظهار کرد: از محورهای اصلی فعالیت‌ها و سیاست‌های شهرداری در سال 95، انجام فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر رودهن است.

شهردار رودهن تصریح کرد: ده‌ها پروژه عمرانی در سال 95 کلید خورده که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها، پروژه عمرانی ورودی شهر رودهن بوده که از سیمایی فرسوده برخوردار است.

کچویی با تأکید بر اینکه شهر رودهن با برخورداری از جلوه‌های طبیعی مانند آبشارها و سایر مناطق دینی طبیعی و بکر، از مکان‌های تاریخی هم برخوردار است، اضافه کرد: رودهن بخش گردشگرپذیر شهرستان دماوند به شمار می‌آید.

شهردار رودهن با اشاره به اینکه ورودی شهر رودهن ساماندهی می‌شود، افزود: ورودی شهر رودهن که در حاشیه یک جاده مهم ترانزیتی است، جلوه ورودی شهری توریست‌پذیر را به خود خواهد گرفت.

کچویی با بیان اینکه این اقدام جنبه دیگری در بحث ترافیکی هم دارد، تصریح کرد: ساماندهی ورودی شهر رودهن، تسهیل و کاهش حجم ترافیک را نیز به همراه خود دارد و چنین پروژه‌ای گره‌گشا خواهد بود.

شهردار رودهن با تأکید بر اینکه در حوزه ترافیک هم سازمان حمل‌ونقل شهرداری اقدامات و برنامه‌های ویژه را در دستور کار خود دارد، اضافه کرد: حوزه حمل‌ونقل از شاخه‌های مهم مورد توجه شهرداری رودهن است.

شهردار رودهن تأکید کرد: با وجود دانشگاه آزاد در رودهن و حجم بالای تردد در زمان بازگشایی دانشگاه و حتی در تابستان به خاطر تردد مسافران از این محور، بستر حوزه حمل‌ونقل را در راستای رفع گره‌های ترافیک ساماندهی خواهیم کرد.

کچویی اظهار داشت: نظارت دقیق و کامل بر روند فعالیت‌های عمرانی در شهر رودهن و برخورد با رفتارهای دهن‌کجی به قانون از اولویت‌های برنامه‌های شهرداری رودهن به شمار می‌رود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا