دشمن در بحث نفوذ نیز، توهمات مسعود رجوی بعد از عملیات چلچراغ را دارد/ گیرندگان مدال هسته‌ای نیز، دبه آمریکایی‌ها در برجام را تایید کردند

امام جمعه دماوند گفت: کسانی که مدال هسته‌ای گرفتند، می‌گویند دبه آمریکایی‌ها را نمی‌توان انکار کرد و امروز مطالبه ملت این است که ما آن زور را که در ابتدای مذاکرات داشتیم، امروز نیز باید داشته باشیم و نباید دشمن بر روی کم شدن بودجه نظامی ما، مانور دهد.

mohammad alaedini1

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان دماوند با اشاره به شاخصه‌های تقوا، اظهار کرد: باتقواترین افراد کسانی هستند که حق را بیان کنند؛ حال اینکه این حق چه به نفعشان باشد و چه به ضررشان.
وی افزود: نیمه شوال یادآور وفات یار باوفای امام رضا (ع)، حضرت عبدالعظیم حسینی است و گفته‌شده است که ثواب زیارت آن حضرت در ردیف زیارت امام حسین (ع) در کربلا است و این نزدیکی به قبله تهران برای بهره‌مندی از این ثواب بزرگ، از سعادت ما می‌باشد.

امام جمعه دماوند با گرامیداشت سالگرد تاسیس شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: این ساگرد با تمدید حکم فقهای شورای نگهبان و رأی قاطع و بالای مجلس شورای اسلامی به حقوقدانان شورای نگهبان نشان از اعتماد بالای مجلس به افرادی است که روحیه انقلابی خود را حفظ کرده‌اند، دارد.
علاءالدینی با اشاره به انفجار صبح امروز در فرانسه و تمدید سه ماه حالت فوق‌العاده در فرانسه، تصریح کرد: سیاست عبری، غربی و عربی که آمدند و به منافقان و تکفیری‌ها بها دادند و آنها را حمایت کردند، امروز برعلیه خودشان فعال شده است و گریبان‌گیر خودشان شده است.
وی با اشاره به مرگ مسعود رجوی از زبان سعودالفیصل به‌عنوان رئیس اطلاعات عربستاندر 11 سپتامبر، تشریح کرد: توهمات مسعود رجوی در عملیات چلچراغ در بهار سال 67 که شعار که «امروز مهران، فردا تهران» را سر دادند و پس از آن عملیات‌ فروغ جاویدان را انجام داند که پنج هزار نفر را از اروپا و کشورهای دیگر جمع کردند و آمدند و در تنگه‌ای در مرصاد گرفتار شدند که به تعبیری از یکی از مطلعان، درب کیسه را باز کردیم و همه آمدند در یک کیسه به نام تنگه مرصاد و سپس درب کیسه را بستیم و آن ضرب شست را به منافقان نشان دادند.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه آنها با توهم اکثریت به ایران آمدند و رجوی گفته بود که ایران منتظر جرقه است و ما وارد ایران شویم؛ اکثریت با ما هستند و به ما می‌پیوندند، ادامه داد: امروز دشمنان که به این سازمان بها دادند و دیدیم که امسال بحث حضور آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و عربستانی‌ها نیز در همایش مطرح شد که این مثلث عبری، عربی و غربی را تشکیل دادند.
علاءالدینی با اشاره به اینکه امروز برای تحلیل برجام دیگر لازم نیست از کارشناسان استفاده شود، تصریح کرد: مقامات بلندپایه خود در خصوص محقق نشدن آنچه می‌خواستیم، اظهارنظر کردند و کسانی که مدال هسته‌ای گرفتند، می‌گویند دبه آمریکایی‌ها را نمی‌توان انکار کرد و امروز مطالبه ملت این است که ما آن زور را که در ابتدای مذاکرات داشتیم، امروز نیز باید داشته باشیم و نباید دشمن بر روی کم شدن بودجه نظامی ما، مانور دهد و اگر این موضوع واقعیت دارد، از رییس‌جمهور می‌خواهیم که آن را جبران کند.

وی گفت: بالا بودن معنویت جامعه نیز دیگر بعد مهم مبارزه با دشمن تادندان‌مسلح می‌باشد که این معنویت را حجاب و عفاف در جامعه به وجود می‌آورد و متأسفانه می‌شنویم که بحث‌هایی است که نیروی انتظامی را از بحث حجاب و عفاف خارج کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا