تجلیل از 30 خادم و فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان دماوند در پارک الغدیر شهر آبسرد

در مراسمی با حضور مسئولان از 30 خادم و فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان دماوند در پارک الغدیر شهر آبسرد با همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر تجلیل به عمل آمد.1 (8)سید مجتبی حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: در اختتامیه نمایشگاه قرآن در شهر آبسرد از 30 خادم و فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان دماوند در پارک الغدیر این شهر  تجلیل شد که از این تعداد 13 نفر از فعالان قرآنی و خادم این شهر بودند.

وی افزود: از 13 نفر فعال قرآنی شهر آبسرد، سه نفر از نفرات برتر مسابقات قرآنی در ماه رمضان و 10 نفر حافظ قرآن کریم بودند که در این مراسم تجلیل شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد بیان کرد: در شهر آبسرد هیئت زینبیه (س) فعالیت قرآنی دارند و با برپایی کلاس‌ها متعدد مورد استقبال جوانان قرار گرفته است که علاوه هیئت زینبیه (س)، اکثر هیئت‌های مذهبی هم کلاس‌های قرآنی در این شهر دایر کرده‌اند.

حسینی گفت: همچنین موسسه قرآنی نجوای کوثر در شهر آبسرد به صورت رسمی حدود پنج سال فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک در تلاشیم که فرهنگسرایی در شهر آبسرد ایجاد شود که این موضوع می‌تواند در جهت ترویج فرهنگ قرآنی  اثر بخش باشد.1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا